پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
ملی‌پوش دوی ۶۰ متر با مانع بانوان گفت: از حالا خودم را برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا آماده می‌کنم.

شعارسال:ملی‌پوش دوی ۶۰ متر با مانع بانوان گفت: از حالا خودم را برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا آماده می‌کنم.

الناز کمپانی درباره مسابقات داخل سالن تهران اظهار داشت: رقابت‌های خوبی را شاهد بودیم. در این مسابقات مدال نقره را در ماده 60 متر با مانع کسب کردم. با توجه به نتیجه‌ای که کسب کردم، به طور حتم می‌توانم در 100 متر با مانع در جاکارتا نیز نتیجه خوبی به دست بیاورم.

وی افزود: آنچه برای من بیش از مدال‌آوری اهمیت داشت، ثبت رکورد جدید بود. پیش از این در ماده 60 متر با مانع رکورد 8.62 را به ثبت رسانده بودم تمام تلاشم را به کار بستم تا در مسابقات قهرمانی داخل سالن رکوردم را ارتقا بدهم. خدا را شاکرم که توانستم رکورد ملی این ماده را بهبود ببخشم و با ثبت رکورد 8.46 رکوردار این ماده باشم.

نایب قهرمان مسابقات داخل سالن آسیا ادامه داد: از حالا خودم را برای بازی‌های جاکارتا آماده می‌کنم. هدف اصلی من بازی‌های آسیایی است. تمام توانم را به کار می‌گیرم تا هم ورودی این بازی‌ها را به دست بیاورم و هم نتیجه خوبی را در بازی‌ها کسب کنم. امیدوارم فدراسیون نیز در این راه مرا حمایت کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار13بهمن 96، کدخبر: 1645457، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین