پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
سعید حسنی پور چهره نام آشنای ورزش گیلان به عنوان یکی از نمایندگان ورزشکاران در کمیته ملی المپیک انتخاب شد.
شعارسال: سعید حسنی پور چهره نام آشنای ورزش گیلان به عنوان یکی از نمایندگان ورزشکاران در کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پایان انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در تهران سعید حسنی پور از استان گیلان توانست رتبه ششم این انتخابات را به خود اختصاص دهد.

سعید علیپور افزود: حسنی پور که عنوان قهرمانی رقابتهای کاراته اینچوان کره جنوبی را در کارنامه ورزشی خود دارد ، پس از حمید سوریان ، هادی ساعی ، کمیل قاسمی ، مجتبی عابدینی و کیانوش رستمی در رتبه ششم این انتخابات قرار گرفت.

وی ادامه داد: این در حالی است که چهره های نام آشنا و سرشناس ورزش ایران همچون قاسم رضایی ، کیمیا علیزاده ، یوسف کرمی ، زهرا نعمتی و آرش میراسماعیلی پایین تر از حسنی پور در این انتخابات قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: انتخاب حسنی پور به عنوان ششمین نماینده ورزشکاران ایران در کمیته ملی المپیک که برای اولین بار در ورزش گیلان اتفاق افتاده افتخاری برای جامعه ورزش این استان محسوب می شود.

علیپور یادآور شد: سعید حسنی پور هم اینک به عنوان مربی تیم ملی کاراته امیدهای ایران فعالیت دارد که هفته گذشته نیز به همراه تیم ملی در رقابتهای قهرمانی جهان در کشور اسپانیا حضور یافته بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 13 آبان 1396، کدخبر: 82718875، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین