پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۷۷۴
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
ملی‌پوش ووشو بانوان گفت: با برگزاری جلسات با مسئولین می‌توان به طور رودررو مشکلات را بیان و دغدغه‌ها را رفع کرد.
شعار سال: سهیلا منصوریان، ملی‌پوش ووشو بانوان، در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی یک رسانه درباره افطاری برگزار شده با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس جمهور اظهار داشت: یک دیدار دوستانه بود بین ورزشکاران و وزیر ورزش و جوانان که در آن ورزشکاران از دغدغه‌ها گفتند. مهمترین دغدغه این است که بیمه تامین اجتماعی نداریم و پس از پایان ورزش حرفه‌ای دچار مشکل می‌شویم. در این خصوص جناب رئیس جمهور اشاره کردند این مسئله در اولویت قرار داده می‌شود که در دوران حضور ورزشکاران در اردو‌های ملی برای آن‌ها بیمه رد شود.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از دغدغه‌ها قول پاداش‌های داده شده مربوط به سکه‌ها در دولت قبل بود. قرار شد این مورد و هم آن مسئله بیمه در اولویت‌ها باشد و هیچ فرقی بین خانم‌ها و آقایان در پاداش‌ها نباشد. امیدوارم قول‌های داده شده به سرانجام برسد و مشکلات حل شود.

آیا این دیدار‌ها در ادامه مفید خواهد بود؟ منصوریان نظر خود را اینگونه بیان کرد: این دیدار‌ها مسلما مفید خواهد بود، زیرا با برگزاری چنین مراسم‌هایی درد و دل و معضلات ورزشکاران به صورت رو در رو شنیده می‌شود. اگر بخواهیم در میادین بزرگ مدال بگیریم باید دغدغه‌های ذهنی از ما دور باشد تا بتوانیم با تمرین مناسب به مدال برسیم. نه اینکه به فکر مسائل مالی باشیم و تمرکزمان چیز دیگری باشد. هرچه بی‌دغدغه‌تر، کسب مدال هم آسان‌تر.

وی در ادامه درباره دیدار خود با وزیر یا رئیس جمهور درباره بیان مشکلات گفت: خودم فرصت نکردم و خواهرم الهه فرصت پیدا کرد صحبت کند و تمام مشکلات را بیان کرد. حتی درباره اینکه ورزشکاران شغلی ندارند و پس از مدتی نمی‌توانند شاغل شوند، زیرا شرکت‌ها و سازمان تمایل چندانی به استخدام آن‌ها ندارند.

منصوریان گفت: خداراشکر فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی برای مسابقات داشته است. مربیانی خوب برای ما استخدام شده‌اند تا به ما کمک کنند، اما انتظارمان از مسئولین همان رفع دغدغه‌ها و مشکلات مالی است. در دورانی که در اردو‌های تیم ملی هستیم نیاز به منبع مالی داریم تا این مشکل مرتفع شود. ما فقط در اردو‌ها تمرین می‌کنیم و مخارج خورد و خوراک با فدراسیون است، اما نیازمند هزینه‌های جانبی زندگی و همان ورزش هستیم تا بتوانیم بدون هیچ درگیری ذهنی غیرمرتبط مدال کسب کنیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۲۵۴۶۱، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین