پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۸۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
نمایندگان رشته های مدال آور ایران که از مدت ها قبل برای موفقیت در بازی های آسیایی تمرین کرده بودند، اکنون در یک قدمی برداشت محصول خود در ابر رویداد قاره کهن هستند.

شعار سال: با گشایش رسمی بازی های آسیایی ٢٠١٨ نمایندگان مدال آور ایران امروز (یکشنبه) روز پرکاری را پیش رو دارند و در10 رشته ورزشی وارد کارزار می شوند.

در تیراندازی مقدماتی و فینال 10 متر تفنگ بادی میکس و تراپ مردان و زنان ایران ساعت 9 به وقت محلی در خط آتش قرار می گیرند. در رشته تفنگ بادی نجمه خدمتی و امیرنکونام، اهداف پروازی سپده سیدانی، شیوا فرح پور، علی حافظی و محمدحسین پروش نیا نمایندگان ایران در این بخش هستند.

در نخستین روز دوره گذشته بازی های آسیایی، نجمه خدمتی اولین مدال کاروان ایران را در رشته تیراندازی کسب کرده بود.

شناگران ایران نیز در ٢٠٠ متر آزاد، 100 متر کرال پشت و 200 پروانه از ساعت 9 در دور مقدماتی به میدان می روند تا در صورت صعود به فینال، ساعت ١٦ بخت خود را بیازمایند.

امروز ورزشکاران ایران در رشته پومسه هم از ساعتی پیش به مصاف رقیبان خود رفته اند.

مسابقات رشته ووشو هم از ساعت 9 صبح امروز با تالو آغاز می شود و هانیه رجبی، فاطمه حیدری و زهرا کیانی به روی تالوفیلد می روند و نمایندگان سانداکار هم ساعت 19:30 روی سکوی مبارزه قرار می گیرند.

در کشتی رشته همیشه مدال آور ایران، ٦ آزادکار از ساعت 9 به روی تشک می روند که در وزن 65 کیلوگرم مهران نصیری، وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی، وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی، وزن 57 کیلوگرم رضا اطری، وزن 97 کیلوگرم علیرضا کریمی و در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی برابر حریفان حاضر می شوند.

اطری در دور نخست با قرعه استراحت روبروست و در دور بعد با نماینده نپال و در نهایت با برنده فیلیپن و ازبکستان مسابقه می دهد. نصیری دیگر نماینده ایران در دور نخست برابر چین به روی تشک می رود و سپس با برنده افغانستان و قرقیزستان رو در رو می شود. حریفان حسین خانی هم در دور نخست بنگلادش و سپس ترکمنستان هستند. یزدانی هم پس از استراحت در مرحله نخست، به مصاف نماینده میزبان و بعد از آن برنده کامبوج و هند می رود. کریمی هم پس از استراحت دور اول با نماینده ژاپن و در نهایت با برنده مسابقه هند و چین به روی تشک می رود.

در قایقرانی روئینگ تک نفره مجتبی شجاعی و مهسا جاور و در 2 نفره محسن شادی و عادل حبیبیان رقابت خود را آغاز می کنند. در 2 نفره زنان پریسا احمدی و مهسا جاور، در سبک وزن جفت پارو مریم احمدی و در چهار نفره مهسا جاور، مریم امیدی، مریم کرمی و نازنین رحمانی مقابل حریفان حاضر می شوند.

در شمشیربازی اپه انفرادی مردان، محمد اسماعیلی و محمد رضایی و در سابر انفرادی زنان، نجمه سازنچیان و فائزه رفیعی به میدان می روند.

سازنچیان در سابر با نمایندگانی از اندونزی، قزاقستان، کره جنوبی و تایلند مسابقه می دهد. رفیعی هم به مصاف حریفانی از کره جنوبی، اندونزی، نپال، ژاپن و کامبوج می رود.

اسماعیلی نیز با نمایندگان تایلند، قرقیزستان، هنگ کنگ، ژاپن و ویتنام و رضایی هم با امارات، تایلند، مغولستان، چین، کامبوج و کره جنوبی رودر رو می شود.

تیم ملی سپک تاکرا هم در نخستین دیدار برابر میزبان بخت آزمایی می کند.

تیم کبدی زنان و نمایندگان تنیس ایران نیز امروز به میدان می روند.

در بخش تنیس شاهین خالدان و امیرحسین آبادی برابر نماینده قرقیزستان، صدف صادق وزیری برابر نماینده کره جنوبی و غزل پاک وطن برابر عمان قرار می گیرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 28مرداد 97، کدمطلب: 83005352، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ا.ف75
واقعا ای کاش از این نماینده هامون در این مسابقات تا جایی که میتونن حمایت به عمل بیارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین