پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۵۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
رئیس مرکز سنجش پزشکی گفت: تا پایان ماه جاری تقویم آزمون‌های علوم پزشکی اعلام می‌شود.

شعارسال:رئیس مرکز سنجش پزشکی گفت: تا پایان ماه جاری تقویم آزمون‌های علوم پزشکی اعلام می‌شود.

دکتر محمد حسین پورکاظمی در خصوص آخرین تغییرات آزمون‌های علوم پزشکی در سال 97 گفت: خوشبختانه تغییرات زیادی در آزمون های سال 97 اتفاق نخواهد افتاد و آزمون ها به غیر از برخی تغییرات جزئی طبق روال سابق برگزار خواهند شد.

وی بااشاره به تغییرات آزمون ph.d سال 97 افزود: مواد آزمون ph.d تغییراتی داشته که این تغییرات در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir اطلاع رسانی شده و مواد و ضرایب آزمونی به اطلاع داوطلبان رسیده است.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اینکه براساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در سال 95 قرار بود تاثیر معدل دوره قبل برای قبولی در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی از سال 96 منظور شود، تاکید کرد: به دلیل اینکه در زمان تصویب این قانون ثبت نام آزمون انجام شده بود، این کار در سال 96 انجام نشد ولی بر اساس تصمیم شورای مربوطه مقرر شد که از سال 97 معدل در قبولی آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی رعایت شود که بر همین اساس در سال جاری آزمون برگزار خواهد شد.

وی در خصوص تاریخ ثبت نام و تقویم آزمون های مهم علوم پزشکی سال 97 گفت: در حال برنامه ریزی و هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور در این رابطه هستیم و تا پایان ماه جاری تقویم آزمون‌های علوم پزشکی را اعلام خواهیم کرد.

دکتر پورکاظمی در پایان با اشاره به اینکه آزمون‌های دستیاری و دکتری سال گذشته در بهمن ماه و آزمون کارشناسی ارشد در ماه اسفند برگزار شد، اظهار کرد: به احتمال قریب به یقین آزمون های ph.d، کارشناسی ارشد، دستیاری و دستیاری دندانپزشکی سال جاری همچون سال گذشته در ماه‌های بهمن و اسفند برگزار خواهند شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار10آذر 96،کدخبر: 96090904789 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین