پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۵۱۲۰۶
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
امتن حاضر، مشاوره در مورد تاثیر معدل در کنکور سراسری سال 98 می باشد که به تشریح مطالب آن خواهیم پرداخت .

شعار سال: با توجه به اینکه سوالات بسیار زیادی در مورد تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98 برای داوطلبان رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی ، هنر و زبان در گروه داوطلبان نظام قدیم و داوطلبان نظام جدید به وجود آمده است در این بخش توضیحات در مورد تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 را به بخش های داوطلبان نظام قدیم و جدید تقسیم میکنیم و نحوه و میزان تاثیر معدل و سوابق تحصیلی در کنکور 98 را برای هر دو گروه توضیح خواهیم داد

خبر جدید در مورد تاثیر معدل در کنکور 98 برای داوطلبان نظام قدیم و جدید : بر اساس اعلام وزیر آموزش و پرورش تاثیر معدل در کنکور 98 برای داوطلبان نظام جدید شامل 30 درصد تاثیر قطعی می باشد و تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 برای داوطلبان نظام قدیم متفاوت خواهد بود پس از برگزاری جلسه توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد .

خبر نهایی در مورد تاثیر معدل در کنکور 98 : تاثیر معدل در کنکور 98 شامل 30 درصد به صورت قطعی می باشد که جزئیات مربوط به آن پس از اعلام از سوی سازمان سنجش در این بخش اعلام می شود .

علی زرافشان اعلام نموده اند که در حال حاضر تاثیر معدل در کنکور سراسری 30 درصد است و برای کنکور سراسری 98 پیشنهاد ما این است که به 40 درصد افزایش پیدا کند . خبر قطعی در مورد میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 در این پست اعلام خواهد شد .

خبر جدید در مورد تاثیر معدل در کنکور 98 : معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 به صورت قطعی می باشد زیرا قرار بوده است که فقط یک سال دارای تاثیر مثبت باشد .

تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 برای داوطلبان نظام جدید

میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 برای داوطلبان نظام جدید شامل تاثیر معدل پایه دوازدهم می باشد که مربوط به نمرات نهایی پایه دوازدهم در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی می باشد . اما میزان تاثیر معدل در کنکور 98 چند درصد خواهد بود و این تاثیر به صورت مثبت است یا منفی . در حال حاضر مشخص نشده است اما احتمالا تاثیر معدل نسبت به کنکور سال گذشته افزایش پیدا کند . خبر دقیق در مورد تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 به محض اعلام از سوی سازمان سنجش در این بخش اعلام خواهد شد . توصیه می شود پست شرایط شرکت در کنکور 98 مراجعه کنید .

خبر نهایی در مورد تاثیر معدل در کنکور 98 : تاثیر معدل در کنکور 98 شامل 30 درصد به صورت قطعی می باشد که جزئیات مربوط به آن پس از اعلام از سوی سازمان سنجش در این بخش اعلام می شود

علی زرافشان اعلام نموده اند که در حال حاضر تاثیر معدل در کنکور سراسری سی درصد است و برای کنکور سراسری 98 پیشنهاد ما این است که به چهل درصد افزایش پیدا کند . خبر قطعی میزان تاثیر معدل در این بخش اعلام خواهد شد .

تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 برای داوطلبان نظام قدیم

نحوه و میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 برای داوطلبان نظام قدیم شامل تاثیر نمرات نهایی پایه سوم دبیرستان و نمرات نهایی سال پیش دانشگاهی در خرداد می باشد . در حال حاضر میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 اعلام نشده است . به محض انتشار خبر میزان تاثیر معدل در کنکور در این بخش اظلاع رسانی می شود .

خبر جدید در مورد تاثیر معدل در کنکور 98 برای داوطلبان نظام قدیم : بر اساس اعلام وزیر آموزش و پرورش تاثیر معدل در کنکور 98 برای داوطلبان نظام قدیم متفاوت خواهد بود پس از برگزاری جلسه توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد .

تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 شامل چه داوطلبانی نمی شود

داوطلبانی که دیپلم خود را قبل از سال 84 دریافت کرده اند شامل تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 نمیشوند همچنین داوطلبانی که درک پیش دانشگاهی خود را قبل از سال 91 دریافت نموده اند شامل تاثیر نمرات پیش دانشگاهی نمیشوند . هم چنین داوطلبانی که در گروه آزمایشی که با مدرک دیپلم آن ها متفاوت است شرکت می کنند نیز شامل تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 میشوند اما نحوه تاثیر دروس در کنکور برای این داوطلبان متفاوت است . به طور مثال داوطلبی که دیپلم رشته ی انسانی دارد و قصد دارد که در کنکور تجربی شرکت نماید میزان تاثیر دروس موثر داوطلب بر اساس دروس موجود محاسبه میشود و در رابطه ی محاسبه نمره کل به جای میزان درصد اعلام شده از سوی سازمان سنجش در کنکور سراسری جایگزین میشود . بنابراین این داوطلبان نیز شامل تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 میشود . خبر نهایی در مورد تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 به محض اعلام از سوی سازمان سنجش در این بخش منتشر خواهد شد .

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت همکلاسی، تاریخ انتشار 30 مرداد 97، کد مطلب: -، www.hamkelasi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین