پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۶۷۶۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
نشست بررسی و تصمیم گیری در مورد ضوابط پذیرش فارغ التحصیلان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در کنکور سال ۹۸ دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

شعار سال: به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، صبح امروز سه شنبه ۱۵ آبان ماه سال جاری، در جلسه هیأت رییسه دانشگاه نشست بررسی و تصمیم گیری در مورد شرایط شرکت و ضوابط پذیرش فارغ التحصیلان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در آزمون‌های مرتبط سال ۹۸ برگزار شد.

احسان جمالی، معاون فنی و آماری سازمان سنجش کشور، گزارشی آماری و تحلیلی از ظرفیت پذیرش دانشجو، متقاضیان و پذیرفته شدگان سال‌های ۹۲ تا ۹۶ براساس رشته، استان و کد رشته محل ارایه داد و تأثیر نظام ۳-۳-۶ آموزش و پرورش بر نظام آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در خصوص نوسازی و بهسازی تجهیزات کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مراکز تابعه، مطالعه و بروز رسانی رشته‌های نوین مورد نیاز بازار کار و تغییر و به روز رسانی برنامه ریزی درسی آموزش‌های عالی فنی و حرفه‌ای مطالبی را بیان کرد. این نشست ادامه دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 15 آبان 97، کد مطلب: 722507: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین