پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۳۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اصلاح و مرمت شبکه توزیع آب استان نیازمند بیش از 70 میلیارد تومان هستیم.

شعارسال: معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اصلاح و مرمت شبکه توزیع آب استان نیازمند بیش از 70 میلیارد تومان هستیم.

سیدیعقوب فرجی در بازدید از تاسیسات آب شرب یاسوج با اشاره به اینکه شکستگی شبکه توزیع و انشعابات اصلی‌ترین چالش پیش روی آبفای استان است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 3400 مورد رفع شکستگی شبکه توزیع، انشعابات و خطوط انتقال در سطح شهرهای استان انجام شده است.

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از دلایل شکستگی شبکه توزیع آب شرب شهرهای استان را عمر بالا و قدیمی بودن شبکه توزیع آب دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر این استفاده از لوله و اتصالات نامرغوب نیز باعث افزایش میزان شکستگی‌ها شده است.

فرجی یادآور شد: بیش از 30درصد شبکه توزیع آب این استان فرسوده است که برای اصلاح و مرمت آن نیازمند تخصیص اعتباری بیش از 70 میلیارد تومان است.

وی دستکاری انشعابات و شبکه توزیع آب به صورت خودسرانه توسط برخی مشترکین و افراد غیرمجاز را از دیگر عوامل ازدیاد شکستگی‌ها عنوان و تصریح کرد: نصب غیراصولی انشعاب و عدم رعایت اصول فنی در نصب اتصالات و شبکه باعث افزایش میزان شکستگی‌ها انشعاب‌ها و به دنبال آن هدر رفت آب می‌شود.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: شهروندان هرگونه شکستگی و هدر رفت آب را به سامانه اتفاقات آب(۱۲۲) گزارش دهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 13 آذر 1396، کدخبر: 96091307023، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین