پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۶۰۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
تندیس شرکت برتر کشور در زمینه راه اندازی آزمایشگاه مرکزی آب به آبفای روستایی کهگیلویه و بویراحمد رسید.

شعار سال: تندیس و لوح شرکت برتر در زمینه ساخت و بهره برداری از آزمایشگاه مرکزی آب کشور در میان آب و فاضلاب های روستایی به کهگیلویه و بویراحمد رسید.

در لوح تقدیر شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور آمده است:

"شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد
تلاش و همت مدیریت و کارکنان آن شرکت موجب کسب رتبه برتر در زمینه "ساخت و بهره برداری از آزمایشگاه مرکزی آب" در بین شرکت های آب و فاضلاب روستایی در سال 1395 گردید.
لذا به این وسیله به پاس این زحمات ارزنده از جنابعالی، مدیر و کارشناسان شاغل در بخش کنترل کیفیت آب و سایر افراد تأثیر گذار در کسب این موفقیت تقدیر و تشکر می گردد.
از درگاه خداوند تبارک و تعالی، توفیق روزافزون آن مجموعه را خواستارم.
حمیدرضا جانباز؛ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور"
به گزارش روابط عمومی آبفار ، قریب به 11 میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز آزمایشگاه آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.
دستگاه ms/gc، یخچال های نگهداری مواد، أتوکلاو، کوره بک، کدروت سنج، do، phسنج، کلباکس و ظروف و شیشه آلات بخشی از تجهیزات آزمایشگاه بزرگ آبفای روستایی استان است که در نوع خود از نوین ترین و پیشرفته ترین دستگاه های موجود در بازار به شمار می روند.
گفتنی است سلامت و کیفیت آب همواره یکی از مهم ترین دغدغه های آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود و تجهیز بزرگترین آزمایشگاه آب و همچنین مجهز شدن استان به شیوه جدید کلر زنی بی خطر از اساسی ترین اقدامات شرکت در این راستا به شمار می رود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار آبان 96، کدمطلب:103273، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین