پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۴۵۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان هیرمند در آئینی به مناسبت هفته وحدت در دانشگاه شهرستان زابل افتتاح گردید.

شعار سال: هم زمان با هفته وحدت و در راستای شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و با هدف حرفه آموزی، نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان شهرستان هیرمند در دانشگاه زابل افتتاح شد.

حمید سارانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند، در حاشیه بازدید از این نمایشگاه بیان داشت: در راستای معنویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب شعار سال و تاکید بر اشتغال زائی و همچنین آشنائی نسل جدید با فرهنگ و تمدن اصیل سیستان برگزار گردیده است.

سارانی خاطر نشان کرد: نمایشگاه دست ساخته های دانش آموزان هیرمندی شامل لباس های محلی سیستانی و همچنین مواد اولیه برای تهیه غذاهای سیستانی، آینه کاری مطابق با فرهنگ مردم منطقه و همچنین گل دوزی، گل سازی، ماکت سازی و کیف که همه این فعالیت ها بعد از گذراندن کلاس های مختلف امروز به دست دانش آموزان تهیه و روانه بازار مصرف شده است.

سارانی افزود: برگزاری این نمایشگاه ها باعث بروز استعداد ها و خلاقیت های دانش آموزان می شود که ضمن تحصیل و فراگیری علم و دانش در کنار همدیگر به تولید آثار ارزشمندی می پردازند که ضمن تقویت حس مشارکت و مسئولیت پذیری کمک شایانی در اشتغال آن ها در آینده می کند.

وی در پایان افزود: تاکنون چندین مرحله نمایشگاه از دست ساخته های دانش آموزان هیرمندی در شهرها مختلف کشور به خصوص تهران برگزار شده، که مورد استقبال مردم عزیز ایران همیشه سربلند قرار گرفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار 18 آذر 96، کد مطلب: -، www.pana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین