پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۴۹۶۳
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: جشنواره جابرابن حیان از برنامه‌های ماندگار آموزش و پرورش است.

شعارسال: محمد دیمه‌ور در ششمین نمایشگاه استانی دستاوردهای علمی دانش‌آموزی طرح جابربن‌حیان در آمل با اشاره به اینکه با طرح مساله‌ای برای دانش آموزان، به جزء حوزه مطالعه کتابخانه‌ای نیاز به پژوهش نیز وجود دارد، تصریح کرد: پژوهش توانمندی و خلاقیت دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه پژوهش محور بودن تنوع یادگیری تلفیقی را رقم خواهد زد، بیان کرد: تحقیق و پژوهش مهارتهای دانش آموزان را افزایش می دهد و با یک یادگیری با دوام دانش‌آموزان به مباحث علاقه مندی پیدا می‌کنند.

دیمه‌ور با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های ماندگار آموزش و پرورش جشنواره جابر این حیان است، عنوان کرد: در آموزش و پرورش به دنبال ثبت اختراع نیستیم بلکه مهارت‌های یادگیری دانش آموزان در پژوهش دنبال می شود.

وی با بیان اینکه نتیجه پژوهش‌های دانش آموزی در نهایت نیز می‌تواند منجر به کسب مجوز ثبت اختراع شود، تاکید کرد: برگزاری جشنواره خوارزمی در دوره نخست متوسطه امکان شرکت ایده‌های دانش‌آموزی و توسعه آن را فراهم می کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تامین منابع مالی در آموزش و پرورش با مشکلاتی روبه رو است، عنوان کرد: از این حیث دچار مشکلاتی هستیم اما تلاش شده که مدارس با امکانات خود بتوانند به دانش آموزان کمک کنند.

وی همچنین بر نقش خانواده‌ها در ایجاد روحیه پژوهشی و تامین هزینه‌های آن تاکید کرد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاريخ انتشار: 30 فروردین 1395، کد خبر: 95013013708 ، www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین