پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
مجوز ساخت پالادیوم در دوره مدیریت قبلی و تنها با رویکرد درآمدزایی و بدون توجه به پیوست های مطالعات ترافیک، فرهنگی، اجتماعی و... بوده است.

شعار سال: محمد سالاری در مورد سرانجام تخلف مجتمع تجاری_اداری پالادیوم در منطقه یک گفت: ساخت این مجموعه کاملا تخلف و براساس عدول از مقررات شهرسازی و معماری بوده است چراکه زمین مجتمع پالادیوم باغ بوده است!

مجوز ساخت پالادیوم در دوره مدیریت قبلی و تنها با رویکرد درآمدزایی و بدون توجه به پیوست های مطالعات ترافیک، فرهنگی، اجتماعی و... بوده است.

گره ترافیکی که در پی ساخت پالادیوم در منطقه شکل گرفته، اهالی و سکنه منطقه را به سطوح آورده است. اخیرا متوجه شدیم که مالکان پالادیوم به این حجم تخلفات اکتفا نکرده و قطعه زمینی را با هدف تامین پارکینک مجتمع خود در جنوب خیابان خریداری کردند اما حالا می خواهند این زمین را به ساختمانی با کاربری درآمدزایی تبدیل کنند.

متاسفانه باید اعلام کنم که مالکان پالادیوم با شهرداری به توافق رسیده‌اند که تونل زیرزمینی! برای اتصال این دو ساختمان با یکدیگر حفر کنند و حتی پل هوایی از فراز املاک مردم و خیابان برای اتصال این دو ساختمان ایجاد کنند که این توافقات برخلاف قانون است.

حدود دو ماه است که به شهرداری تهران در خصوص این تخلف اشکار شهرداری منطقه یک تذکر دادم و حالا منتظر پاسخ هستیم.

مهلت چند روزه به شهرداری می دهیم که نسبت به توقف روند متخلفانه اقدام کند وگرنه با اهالی رسانه در منطقه حاضر شده و تا توقف روند تخلف کوتاه نخواهیم آمد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی راه روز، تاریخ انتشار 15 آذر 96، کد مطلب: 18364، www.raaherooz.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
0
0
گره ترافیکی که در پی ساخت پالادیوم در منطقه شکل گرفته، اهالی و سکنه منطقه را به سطوح آورده
ستوه یا سطوح!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مدیر پایگاه

سلام 
ستوه آمدن . [ س ُ م َ دَ ] (مص مرکب ) به ستوه آمدن . به تنگ آمدن . عاجز شدن . ملول گردیدن 

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین