پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۸۸۴
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت: چرا برخی همچون روزهایی که برای رفتن به مجلس دست و پا می‌زدند و پول‌ها خرج می‌کردند، اکنون به فکر سیستان نیستند؟! چرا در بین مردم و حتی در شهرستان اثری از آن‌ها نیست؟

شعار سال: محمدجواد عمرانی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت: برخی تن‌ها از نمایندگی مجلس شورای اسلامی، نام آن را یدک می‌کشند.

وی با تأکید بر لزوم پاسخگویی مسئولان به دانشجویان ابراز داشت: به گفته مقام معظم رهبری وظیفه همه مسئولان است که در دانشگاه حضور پیدا کنند و به سئوالات و مطالب دانشجویان و دانشگاهیان پاسخ بدهند.

عمرانی در خصوص برخی جهت گیری‌های اخیر در باب برگزاری مراسم روز دانشجو با حضور روحانی در دانشگاه سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی هیچ گاه جناحی عمل نکرده است و عمل نخواهد کرد؛ چرا که همواره سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب است.

وی با اشاره به برنامه پرسش و پاسخ با مسئولان منطقه سیستان گفت: چرا برخی در سیستان پاسخگو نیستند و حضور ندارند؟! چرا همچون روزهایی که برای رفتن به مجلس دست و پا می‌زدند و پول‌ها خرج می‌کردند اکنون به فکر سیستان نیستند؟! چرا در بین مردم و حتی در شهرستان اثری از آن‌ها نیست؟

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه زابل از هر دو نماینده سیستان دعوت کرد که در بین دانشجویان حضور پیدا کنند، اما تن‌ها یک نماینده اعلام آمادگی کرد و نماینده دیگر که به نظر می‌رسد نقش وکیل الدوله را داراست از پرسش و پاسخ سر باز می‌زند.

وی بیان کرد: در برنامه پرسش و پاسخ با نماینده‌ای که در دانشگاه زابل حاضر شد، سعی کردیم بر اساس اصل عدالت عمل کنیم؛ خوشبختانه این برنامه با استقبال خوب دانشجویان مواجه شد، اما کاش برخی به جای سخنرانی در استان‌های مختلف و تعریف از عملکرد دولت، اندک زمان خود را در اختیار پاسخ به عملکرد خود بگذارند و در بین مردم حضور داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری داشجو، تاریخ 19 آذر 96، کد مطلب: 651691: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین