پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۰۸۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۰
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان از نرده‌کشی و دیوارکشی این دانشگاه در زمان حضور رئیس جمهور خبر داد و از برخورد تبعیض‌آمیز با دانشجویان انتقاد کرد.

شعار سال: محمدرضا کوهستانی دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، با اشاره به حضور رئیس جمهور در برنامه 16 آذر این دانشگاه گفت: حضور رئیس جمهور به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو در دانشگاه سیستان و بلوچستان در حالی است که وی شعار زنده نگه داشتن روز دانشجو و حضور در جمع دانشجویان و منتقدان در دانشگاه‌های مختلف را می‌دهد، اما پشت این ماجرا نکاتی بسیار واضح و روشن است.

کوهستانی تصریح کرد: خرداد امسال بود که آقای روحانی با حمله به رقیب انتخاباتی خود می‌گفت اگر بعضی‌ها قدرت یابند در خیابان‌ها دیوار می‌کشند، ولی خود آنها امروز محوطه دانشگاه سیستان و بلوچستان را نرده کشی کرده‌اند و بین نرده‌ها را طوری پوشانده اند که حتی دانشجویان هم نتوانند شخص رئیس جمهور را در دانشگاه ببینند.

وی گفت: اما ماجرا به همین دیوار کشی‌ها و نرده‌ کشی‌ها ختم نمی‌شود و در انتخاب افراد برای سخنرانی در روز دانشجو هم مهندسی شده است و عده‌ای با ارفاق فقط به طور محدود حق حضور دارند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: این تبعیض و دیوارکشی آنقدر بلند است که دیگر تشکل‌ها فقط حق حضور ده نفر را در مراسم 16 آذر در تالار هزار نفری و مراسمی که برای دانشجویان است را دارند و مشخص نیست مابقی صندلی‌ها قرار است چگونه پر شوند.

کوهستانی یادآور شد: فقط امیدواریم با این اوضاعی که ایجاد شده که شاهد ممانعت از برگزاری نماز جماعت در مسجد قائم دانشگاه به دلیل این که مسجد داخل حصار و دیوار محل مراسم روز دانشجو است، نباشیم.

وی افزود: تنها تشکلی هم که قرار است به مدح و ثنای آقای روحانی بپردازد،تشکلی است که 13 آبان را نقطه تاریک بعد از انقلاب اسلامی می‌داند و از حمایت قاطع استانداری و دولتی‌ها برخوردار است.

این فعال دانشجویی گفت: نکته دیگر که باعث شده است تا رئیس جمهور به دور از منتقدان و در حاشیه یک سفر استانی در مراسم روز دانشجو شرکت کند فرار از پاسخ و نقد مسائل زلزله کرمانشاه است، به نقطه‌ای دور از کرمانشاه و جایی که کمتر کسی از نزدیک آن شرایط زلزله زدگان را دیده باشد.گویا آقای روحانی فراموش کرده که تاریخ بیانگر بسیاری از مسائل خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 10 آذر 96، کدمطلب:13960910000247، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین