پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۹۵۵۶۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
حسین میرزایی درباره حضور رییس جمهور در برنامه۱۶ آذر در دانشگاه ها اظهار داشت: تصمیم‌گیری این مساله با دفتر ریاست جمهوری است و وزارت علوم تحقیقات و فناوری اطلاعی از جزئیات زمان و مکان حضور دکتر روحانی ندارد.

شعار سال: وی درباره برنامه تشکل های دانشجویی به مناسبت روز دانشجو گفت: برنامه هایی که تشکل های دانشجویی برای اخذ مجوز ارائه می دهند در چارچوب قانون در هیات سه نفره بررسی می شود و اگر مشکل قانونی نداشته باشد حتما اجازه برگزاری داده می شود، ملاک عمل قانون است.

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه هیچ فهرستی از اسامی افراد یا چهره ها برای منع حضور در دانشگاه ها ارائه نشده است بیان کرد: نه فهرستی ارائه شده است نه تاکید بر حضور یا عدم حضور شخصی در دانشگاه‌ها به تشکل‌ها یا مسئولین دانشگاه‌‌ها شده است. تا‌کنون برنامه‌ای برای اخذ مجوز مشکلی نداشته است مگر اینکه خود تشکل‌ها در برگزاری به مشکل خوردند یا مهمان‌ها تداخلی در برنامه‌شان بوده است.

لازم به ذکر است مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست خبری اخیر خود اعلام کرد که ویژه برنامه روز دانشجو امسال در دانشگاه تهران نخواهد بود و به احتمال زیاد در دانشگاه‌های یکی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

پیش از این از احتمال حضور رئیس‌ جمهور در برنامه روز دانشجو در دانشگاه سیستان و بلوچستان خبر داده‌بود. گفتنی است در فاصله نه روز مانده تا 16 آذر هنوز در خصوص حضور یا عدم حضور نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی و زمان بیان دیدگاه‌ها و نظرات دانشجویان در این مراسم اطلاع‌رسانی نشده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 7 آذر 96، کد مطلب: 310582: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین