پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
معاون هنری پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موضوع کپی رایت برای برخوردار شدن از قانون، در بعد بین الملل مشکلاتی زیر ساختی دارد که باید حل و فصل شود و در حال پیگیری است اما به طور حتم قانون کپی رایت در آینده تصویب خواهد شد.

شعارسال: علی مرادخانی درباره هجدهمین جشن خانه موسیقی گفت:مهمترین ویژگی جشن خانه موسیقی این است که برای بررسی آثاری که در طول سال ساخته شده هنرمندان را در کنار هم گرد آورد و امیدوارم روحیه همکاری، همراهی و وفاق بین هنرمندان حوزه موسیقی بیش از پیش شود و خانه موسیقی هم بتواند در آینده بیشتر و بیشتر به هنرمندان کمک کند.

وی افزود: با زحمات محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و بردیا صدر نوری ، مشاور و رئیس حوزه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، برای خانه موسیقی در سال 97 ،بودجه مناسبی براساس تقاضای حمیدرضا نوربخش در نظر گرفته شده که این نهاد بتواند راحت تر کارهای خود را انجام دهد و برای سال آینده این بودجه محقق می شود.

معاون هنری پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تغییر ناگهانی خود اظهار کرد: این جا به جایی برای حمایت و کمک کردن به عرصه هنر به ویژه موسیقی است و امیدوارم بتوانم نقش موثری در نمایان تر شدن و دیده شدن هر چه بیشتر هنر در شهر تهران ایفا کنم.

مرادخانی به وظیفه ای که مسئولین در عرصه هنر نسبت به مردم دارند اشاره و بیان کرد: باید فضای هنری را در جامعه حاکم کنیم تا در جهت تحقق این مسئله مردم به سمت یک آرامش درست و بسیار عمیق پیش روند. مردم را نسبت به حوزه موسیقی و فضای آن به عنوان یک حوزه مهم بیشتر آشنا کنیم و آنان نیز بتوانند از ارتباط و فرصتی که مسئولان برایشان فراهم می کنند، استفاده کنند.

وی درباره تحقق قانون کپی رایت در ایران خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلات زیر ساختی برای کپی رایت وجود دارد که باید همه جهات آن حل و فصل شود. قانون مربوط به مولف و مصنّف از گذشته بوده و حقوق این دو دسته باید به نحوی در کشور محترم شمرده شود تا اثر تولید کننده ناگهان به سرقت نرود؛ به ویژه که زندگی مولف از این طریق اداره می شود. موضوع کپی رایت برای برخوردار شدن از قانون، در بعد بین الملل مشکلاتی زیر ساختی دارد که باید حل و فصل شود و در حال پیگیری است اما به طور حتم قانون کپی رایت در آینده تصویب خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار: 22 آذر 1396 ، کدخبر: 376447 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین