پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۹۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان از برگزاری جشنواره استانی غذاهای محلی به مناسبت شب یلدا در استان خبر داد.

شعارسال: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان از برگزاری جشنواره استانی غذاهای محلی به مناسبت شب یلدا در استان خبر داد.

محمد جهانتیغی از برگزاری جشنواره استانی غذاهای محلی به مناسبت شب یلدا در استان خبر داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره حفظ و احیاء آئین و سنت‌های شب یلدا، معرفی آداب و رسوم مردم استان در شب یلدا و کشف استعدادهای ماهر در حوزه صنایع غذایی است.

وی افزود: استان پهناور سیستان و بلوچستای با آداب، رسوم و فرهنگ‌های مختلف تنوع غذایی گوناگونی دارد که با معرفی آنها می‌توان فرصت اشتغال در صنایع غذایی محلی و بومی را برای افراد فراهم کرد و برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند به عنوان راهکاری موثر و مفید در شناسایی فرهنگ استان و معرفی این آداب و رسوم به مردم عزیز ایران اسلامی باشد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تهیه غذاهای شب یلدا، میوه آرایی، سفره آرایی و تهیه پیش غذاهای شب یلدا از محورهای اصلی برگزاری این جشنواره است که علاقمندان می‌توانند برای عرضه محصولات خود در این نمایشگاه به واحد آموزشگاه‌های آزاد اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مراجعه کنند.

جهانتیغی بیان کرد: جشنواره استانی غذاهای محلی با همکاری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای و کانون آموزشگاه‌های آزاد استان در تاریخ 29 آذرماه سال جاری در تالار "6 مرداد" فنی و حرفه‌ای از ساعت 8:30 تا 11:30 برگزار می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 آذر 1396، کدخبر: 1603198، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین