پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
امام جمعه شهر مهربان گفت: مردم شهر مهربان از وعده‌های مسئولان خسته شده‌اند.

شعار سال: حجت‌الاسلام والمسلمین جلیل جلیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با اشاره به اینکه سال 93 با تمام شیرینی‌ها و تلخی‌ها رو به پایان است، اظهار داشت: در سال 93 که مقام معظم رهبری آن را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام نهادند، در بعد اقتصادی قدم‌های خوبی برداشته شد که کاهش تورم با وجود رکود اقتصادی از آن جمله است.

امام جمعه مهربان افزود: در بعد فرهنگی آنطور که باید، حرکات و فعالیت‌های فرهنگی قابل توجه و محسوسی صورت نگرفت و انتظار می‌رود که تمام دستگاه‌های مربوطه از کارهای انجام شده گزارشی را به مردم ارائه کنند.

خطیب جمعه مهربان در ادامه خطبه دوم به مناسبت‌های هفته اشاره کرد و با گرامیداشت 29 اسفندماه روز ملی شدن صنعت نفت ایران، بیان کرد: مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین حرکت اقتصادی را کاهش وابستگی به نفت عنوان کردند.

جلیلی با تبریک پیشاپیش سال 94 و عید سعید نوروز به تقارن عید نوروز با ایام فاطمیه دوم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و افزود: تقارن ایام نوروز با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) می‌طلبد که حرمت این ایام نگه داشته شود.

امام جمعه مهربان با تأکید بر این نکته که تقارن ایام فاطمی با عید نوروز به فال نیک گرفته شود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا سبک زندگی فاطمی را در زندگی فردی خود نهادینه کنیم.

خطیب جمعه مهربان با گرامیداشت دوم فروردین روز جهانی آب، سوم فروردین سالروز تأسیس حوزه علمیه قم به اهتمام آیت‌الله حائری یزدی در سال 1301 را گرامی داشت.

جلیلی با گرامیداشت دوم فروردین‌ماه سالروز هجوم مأموران ستمشاهی پهلوی به مدرسه فیضیه قم در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، دوم فروردین سالروز عملیات فتح‌المبین 3 و 4 را گرامی داشت.

امام جمعه مهربان در پایان با گرامیداشت 5 فروردین روز جهانی هواشناسی، خواستار مشخص شدن و تعیین تکلیف وضعیت استقرار ایستگاه هواشناسی در مهربان شد و یادآور شد: مردم دیگر از وعده‌های داده شده مسئولان در این خصوص خسته شده‌اند و انتظار داریم که پاسخ روشن به مردم در این خصوص از سوی مسئولان داده شود و مشخص شود که ایستگاه هواشناسی در مهربان احداث می‌شود یا خیر؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار جمعه29 اسفند 1393، کد مطلب: 13931229000587: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
مردم همه شهره ا دیگه خسته شدن از بس از وعده ها شنیدن از بس از مشکلات کگفتن وگوش شنوایی نبوده مردم ایزان واقعا لیاقتشون این نیس م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین