پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: احداث شبکه فاضلاب پادگان شهید برخورداری شهرستان عجب‌شیر نیازمند 40 میلیارد ریال اعتبار است

شعار سال:علیرضا ایمانلو در جلسه بررسی مشکلات آبفای شهری شهرستان عجب‌شیر اظهار داشت: اجرای فاضلاب پادگان شهید برخورداری شهرستان عجب‌شیر نیازمند 40 میلیارد ریال اعتبار است، که این پروژه با تخصیص اعتبار طی مدت دو سال به اتمام می‌رسد.

وی افزود: با اجرای این طرح از ورود فاضلاب به رودخانه‌های شهرستان جلوگیری شده و گامی مهم برای حفظ محیط زیست این شهرستان برداشته می‌شود.

ایمانلو با اشاره به اینکه مشکل در آب شرب شهر جوانقلعه وجود ندارد و اولین قبض آب شرب در این شهر صادره شده است، افزود: برای اجرای طرح فاضلاب «شیشوان» که یک هزار و 500 انشعاب دارد نیاز به اعتبار 80 میلیارد ریالی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی ادامه داد: شبکه فاضلاب 17 شهرستان استان در حال اجراست که در این میان در شهرستان بناب بیش از 90 درصد و در شهرستان مرند 95 درصد و در شهرستان عجب‌شیر حدود 100 درصد شبکه آب و فاضلاب شهری به پایان رسیده است.

وی با اشاره به تمرکز بر شهرهای حوزه دریاچه ارومیه برای هدایت فاضلاب تصفیه شده به این دریاچه گفت: در بناب و آذرشهر و عجب‌شیر کارهای زیادی در حال انجام است.

وی با اشاره به همکاری آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی برای احیای دریاچه ارومیه تبریز گفت: تلاش می‌شود تا منبع آب ثابتی در حدود 150 میلیون متر مکعب به صورت سالانه از محل فاضلاب تصفیه شده به دریاچه ارومیه سرازیر شود.

ایمانلو گفت: شرکت آب و فاضلاب در حال حاضر خدمات خود را در زمینه تامین و توزیع آب شرب بهداشتی در قالب یک میلیون و 76 هزار و 500 فقره انشعاب آب در 58 شهر استان آذربایجان‌شرقی با جمعیتی بالغ بر 2 میلیون و 880 هزار نفر تحت پوشش، ارائه می‌کند.

فاضلاب پادگان عجب‌شیر در رودخانه‌ها جاری است

فرماندار شهرستان عجب‌شیر خواستار اجرای آب و فاضلاب شهر «جوانقلعه» و «شیشوان» شد و افزود: جاری شدن فاضلاب پادگان شهید برخورداری شهرستان عجب‌شیر از موارد جدی تهدید سلامت است که با وجود پیگیری و اقدامات انجام شده این مشکل رفع نشده و همچنان فاضلاب در رودخانه شهرستان رهاست و نیازمند تدبیر جدی است.

ابراهیم طاهری بر رفع مشکل فاضلاب پادگان شهید برخورداری شهرستان عجب شیر تاکید کرد و گفت: این طرح باید در اولویت اقدامات اجرایی شرکت آب و فاضلاب استان قرار گیرد.

وی بر توجه به رفع مشکلات زیست‌محیطی در این شهرستان تأکید کرد و افزود: با اجرایی شدن این پروژه، مشکل فاضلاب روستای «خانیان» و شهرک پرواز نیز برطرف می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی عجب شیر ما، تاریخ انتشار جمعه 25 مهر 1394، کد مطلب: 76: www. ajabshirema.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
بیشتر از اینها هم اعتبار بهشون اختصاص بدن اخرش میان میگن باز بودجه نیس مشکل از بودجه نیس مشکل از سو مدیریته م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین