پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
به دنبال انتشار گزارشی از وضعیت ترافیک امروز کلانشهر تبریز معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی به این معضل واکنش نشان داد و گفت: رئیس راهنمایی و رانندگی باید از شهروندان تبریزی عذر خواهی کند.

شعار سال: سعید شبستری افزود: متاسفانه به دلیل بی مسئولیتی که ماموران راهنمایی و رانندگی در شهر از خود نشان می دهند در ساعات پیک خبری از ماموران شان در شهر نیست.
وی با بیان اینکه بارها به فرمانده راه نمایی و رانندگی تبریز تذکر داده ایم افزود: متاسفانه در ساعات و محورهایی که ماموران راهنمایی و رانندگی باید جهت ایجاد نظم و انضباط در خیابان های حضور پر رنگی داشته باشند خبری از آنان نیست.
شبستری با اشاره به وضعیت بغرنج ترافیک امروز کلانشهر تبریز که به دلیل احداث پل روگذر در محور چایکنار تقاطع فلکه دانشگاه در تبریز ایجاد شده بود اذعان داشت: تمام مسئولانی که در ایجاد این مشکل شهری دخیل بودند باید از شهروندان تبریزی عذرخواهی کنند و پاسخگوی وضعیت پیش آمده باشند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی با انتقاد تند از شهرداری تبریز گفت: متاسفانه عدم برنامه ریزی و زمان سنجی مناسب موجب شد تا بسیاری از شهروندان امروز در تبریز گرفتار ترافیک و بلاتکلیفی در شهر شوند و این سئوال مطرح شود که آیا واقعا این شهر صاحب ندارد؟
وی با اشاره به ضعف اطلاع رسانی در خصوص محدودیت های ترافیکی در تبریز اذعان داشت: اعلام چنین خبری نباید به یک خبر کوتاه در صدا و سیما آن هم یک روز قبل خلاصه می شد بلکه اطلاع رسانی مستمر با مد نظر قرار دادن ساعات پیک صورت می گرفت.
وی افزود: آیا نمی شد روند اجرایی این پروژه در روز تعطیل انجام شود چرا شهرداری بدون اطلاع رسانی دقیق این اقدام را انجام داده است ، شهردار تبریز باید پاسخگوی وضعیت نابهنجار به وجود آمده در شهر باشد.
شبستری در ادامه از پرداخت رسانه ها به چنین معضلات اجتماعی تقدیر کرد و گفت: باید در کنار گزارش های مثبت و تعریف و توصیف ها چنین گزارش های انتقادی در رسانه ها منتشر شود تا ما مسئولان به نقص ها و کمبودهای خود پی ببریم.
وی ادامه داد: از این همه تعریف و توصیف هایی که در همایش ها و جلسات مطرح می شود دیگر خسته شده ایم و باید به دنبال نقاط ضعف و رفع ایرادهایمان باشیم.
معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی افزود: بنده خودم امروز بیش از 1.5 ساعت در ترافیک معطل شدم و شاهد بلاتکلیفی شهروندان از دانشجویان و دانش آموزان گرفته تا کارمندان و کسانی بودنم که بیمار داشتند و باید به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه می کردند.
این مقام مسئول در ادامه اذعان داشت: باید برای روزهایی که خدای ناکرده بحرانی در شهر ایجاد شود آمادگی داشته باشیم نه اینکه به واسطه یک تصادف مختصر راه بندان در مسیرها ایجاد شود و ترافیک شهر را قفل کند.
به دنبال عرشه گذاری پل تقاطع غیر همسطح چایکنار تقاطع فلکه دانشگاه برخی محدودیت های ترافیکی امروز در شهر تبریز ایجاد شده بود که این امر ترافیک سنگینی را در مسیرهای مختلف ایجاد کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری نصر,تاریخ انتشار 28 دی 1394,کد مطلب : 44729, www.nasrnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
الان دیگه هیجا صاحب نداره هر کسی هر کاری دلش میخواد میکنه وکسی مسئولیت قبول نمیکنه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین