پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
ه گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، دكتر مهدی كرباسیان با بیان این مطلب اظهار داشت: ایمیدرو با تلاش بسیار و با استفاده از روش‌های تامین مالی مختلف توانسته است 7 طرح فولادی را از نظر سرمایه گذاری تعیین تكلیف كند به طوری كه پیش از این، طرح‌های فولادی سپید دشت (چهارمحال و بختیاری)، شادگان(خوزستان)، نی ریز (فارس) و میانه (آذربایجان شرقی) با سرمایه گذاری 65 درصدی بخش خصوصی فعال شده بود.

شعار سال: به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، دكتر مهدی كرباسیان با بیان این مطلب اظهار داشت: ایمیدرو با تلاش بسیار و با استفاده از روش‌های تامین مالی مختلف توانسته است 7 طرح فولادی را از نظر سرمایه گذاری تعیین تكلیف كند به طوری كه پیش از این، طرح‌های فولادی سپید دشت (چهارمحال و بختیاری)، شادگان(خوزستان)، نی ریز (فارس) و میانه (آذربایجان شرقی) با سرمایه گذاری 65 درصدی بخش خصوصی فعال شده بود.

وی ادامه داد: در رابطه با طرح میانه نیز كه 65 درصد از سهم آن به فولاد كبیر و بانك ملت تعلق دارد و 35 درصد سهم مابقی توسط ایمیدرو خریداری شده، طی هفته آینده با چینی‌ها جلسه برگزار خواهد شد تا انشاءا... بتوانیم شدت و سرعت بیشتری به روند كار دهیم و طبق پیش‌بینی صورت گرفته، این طرح را تا اوایل سال آینده به بهره برداری برسانیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح كرد: فولاد بافق نیز از سوی بانك صنعت و معدن و یك گروه از بخش خصوصی به زودی فعال خواهد شد. همچنین پیش‌بینی‌ها برای راه اندازی از فولاد سپید دشت نیز در خرداد ماه سال آینده خواهد بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یكی از وظایف ایمیدرو را حمایت از طرح‌های تحقیقاتی و توسعه‌ای با هدف كمك به اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح كرد: ایمیدرو همچنین از هر نوع سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حوزه معدن و صنایع معدنی حمایت می‌كند.

كرباسیان اجرای طرح‌های مهم صنعت فولاد و دیگر صنایع كارساز مانند آلومینیوم در منطقه پارسیان و لامرد را به دلیل وجود امكانات زیربنایی مهم خواند و افزود: طرح‌های فولادی استانی كه از جمله بزرگ‌ترین طرح‌های در دست اجرای وزارت صنعت، معدن و تجارت محسوب می‌شوند، برای ادامه فعالیت خود نیازمند تزریق منابع مالی جدید هستند كه قرار است این منابع از طریق چینی‌ها تامین شود. به گفته وی، مشكلات موجود بین اعضای پروژه و بانك مربوطه طی جلسات متعدد با حضور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت برطرف شده و پیش‌بینی می‌شود با اقدامات لازم، به زودی شاهد موفقیت این طرح‌های بزرگ باشیم.

وی اظهار داشت: به زودی خبرهای خوبی در موضوع معدن و صنایع معدنی و سرمایه گذاری‌های مرتبط با این بخش اعلام خواهیم كرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی صدای میانه، تاریخ انتشار جمعه 7 آبان 1393، کد مطلب: 28984: www. vom.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
این هم هبه مردم وعدعه دادین چه زمانی بعد این همه مدا تازه میاین میگین نزدیکه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین