پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۹۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: در دو سال گذشته بیش از 100 هیئت سرمایه‌گذاری و پارلمانی خارجی به استان سفر کرده‌اند که تاییدی بر افزایش امنیت سرمایه‌گذاری در استان است.

شعارسال : احمد محمدزاده در تبریز، در خصوص برنامه‌های اقتصادی استانداری و شاخص‌ترین اقدامات استانداری در این بخش، با اشاره به انجام پایش در بخش صنعت و معدن، اظهار داشت: با توجه به این مسئله حدود یک هزار و 200 واحد پس از پایش به تعداد واحدهای استانی افزوده شده است.

وی از دیگر اقدامات شاخص در استان را افزایش امنیت سرمایه‌گذاری عنوان کرد و افزود: افزایش امنیت سرمایه‌گذاری در استان منجر به ورود سرمایه‌گذاران خارجی و سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور به استان شد که سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری در بخش آزادراه تبریز- مرند- بازرگان بود که 30 درصد هزینه آن از طریق دولت و 70 درصد از طریق بخش‌های دیگر تامین می‌شود.

محمدزاده ادامه داد: احداث نیروگاه برق بادی و سیکل ترکیبی توسط سرمایه‌گذاران خارجی و سایر سرمایه‌گذاری‌های انجام یافته در استان نیز نشان دهنده کارنامه خوب استان در امر سرمایه‌گذاری است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی، تاکید کرد: با توجه به محقق شدن این مقدار ما قطعا قانع نیستیم و برنامه‌هایی را نیز برای شرایط پساتحریم آماده کردیم تا شاهد سرمایه‌گذاری بیشتری در استان باشیم.

سفر بیش از 100 هیئت سرمایه‌گذاری و پارلمانی خارجی به استان در دو سال گذشته

وی در ادامه با اشاره به سفر هیئت‌های اقتصادی به استان، خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته بیش از 100 هیئت سرمایه‌گذاری و پارلمانی خارجی به استان سفر کرده‌اند که تاییدی بر افزایش امنیت سرمایه‌گذاری در استان است.

تشویق سرمایه‌گذاران خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور برای سرمایه‌گذاری در استان

محمدزاده با اشاره به تشویق سرمایه‌گذاری در استان به عنوان یکی از برنامه‌های اقتصادی استانداری برای بهبود وضعیت واحدهای صنعتی استان، تصریح کرد: تشویق سرمایه‌گذاران خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور برای آوردن سرمایه و سرمایه‌گذاری در استان می‌تواند نقش بسیار عمده‌ای در استان برای خروج از رکود و رفع مشکلات واحدهای موجود داشته باشد.

فعال کردن شرکت‌هایی که قبل از استقرار دولت در استان تعطیل شده بودند

وی ادامه داد: فعال کردن شرکت‌هایی که قبل از استقرار دولت در استان تعطیل شده بودند نیز یکی دیگر از اقدامات استانداری برای بهبود وضعیت اقتصادی استان بوده است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبلاگ تبريزيم ، تاریخ انتشار دوشنبه 02 آذر 1394 ، کد مطلب : 654 : www.tabrizim.mihanblog.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین