پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از برگزاری نخسین همایش خیرین کارساز کشور در بهمن ماه سال جاری در ارومیه خبر داد.

شعارسال: سعید فریور بعد از ظهر یکشنبه در نشست تشریح برنامه های این همایش با خبرنگاران اظهارداشت: این همایش با هدف تسهیل اشتغال معلولین و مددجویان بهزیستی ۲۹ بهمن ماه به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش با همکاری موسسه خیریه ندای افق روشن به منظور بهره مندی از ظرفیت عظیم خیرین در ایجاد فرصت های ویژه مددجویان برگزار خواهد شد که تلاش می شود با هدایت خیرین و نیکوکاران به سمت اشتغال آفرینی برای معلولین گامی در راستای حل مشکلات این بخش برداشت.

فریور اظهارداشت: ایجاد اشتغال به عنوان یکی از ارکان مهم توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی مطرح است و سازمان بهزیستی نیز در این راستا برنامه های متعددی در دست اجرا دارد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی افزود: بهزیستی استان امسال با اختصاص ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی درصدد ایجاد فرصت های شغلی است.

فریور خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری معلولین و مددجویان در استان مشخص نیست اما اطلاعات کافی از تعداد افرادی که نیاز به حمایت برای اشتغال پایدار دارند در سامانه‌های بهزیستی وجود دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون باید سه درصد از استخدام ها از میان معلولان باشد اما متاسفانه این قانون بدرستی اجرایی نشده است اضافه کرد: در این راستا لایحه‌ای تقدیم مجلس شده که بر اساس آن از ظرفیت‌های شغلی ادارات دولتی یا دستگاه‌هایی که به هر طریقی از دولت بودجه‌ای دریافت می‌کنند به معلولان و مددجویان بهزیستی تخصیص پیدا کند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی عنوان کرد:بهزیستی استان سهمیه های تعیین شده اشتغالزایی را فراتر از برنامه پیش می برد ولی بهره مندی بیشتر جامعه هدف از ظرفیت های شغلی نیازمند مشارکت خیرین است.

فریور افزود: رسانه ها در معرفی ظرفیت ها به خیرین و مردم سهم بسزایی دارند و در همایش خیرین کارساز ضمن معرفی ایده برتر به منظور سرمایه گذاری راهکارهای مشارکت خیرین در اشتغالزایی جامعه هدف بهزیستی نیز تبیین می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: ۱۰ دی 1396 ، کدخبر: 4187953 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
خدا خیرشون بده! بیشترین نیاز کشور ها و نسل جوون الان کاره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین