پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از ایجاد شهرک کارآفرینی بانوان در ارومیه خبر داد.

شعارسال: شهلا تاجفر اظهار داشت: به منظور حمایت هر چه بیشتر از بانوان کارآفرین و ایجاد مکان مناسبی برای کسب و کار و تولیدات این بانوان، شهرک کارآفرینی در ارومیه راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای این منظور کانون انجمن زنان کارآفرین نیز در استان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: در این خصوص زنان نامی استان آذربایجان غربی شناسایی و بانک اطلاعاتی برای آنها تشکیل شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه این انجمن، کمیته‌های مختلفی دارد، اعلام کرد: این کمیته‌ها تخصصی بوده و کار خود را نیز به صورت تخصصی پیش خواهند برد.

این مسئول با بیان اینکه این تخصص‌ها در صنوف مختلف خواهند بود، اظهار داشت: تا کنون ۲۵۰ نفر در کانون انجمن زنان کارآفرین آذربایجان غربی ثبت نام کرده‌اند و جذب عضو همچنان در این کانون ادامه دارد.

تاجفر با بیان اینکه شاخص‌هایی برای تخصصی بودن انجمن زنان کارآفرین آذربایجان غربی وجود دارد، اذعان داشت: زنان عضو این کانون باید دارای این شاخصه‌ها باشند که مهمترین آن اشتغال در یک بخش تخصصی است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه موافقت لازم برای ایجاد شهرک کارآفرینی بانوان کسب شده است، اعلام کرد: این طرح به عنوان ” دهکده هنر بانوان” و یا "شهرک کارآفرینی بانوان ” نامگذاری خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی ندای موج، تاریخ انتشار: 13بهمن1394، کدخبر: 5033: www.nedayemoj.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
افتاح شهرک های کارافرینی وحمایت از بانوان خیلی باید انگیزه واشتغال میشه به شرطی که به درستی اجرا بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین