پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷
بدنبال بارش چند ساعته باران، شهرداري شاهین دژ فلج مي شود و خيابان هاي پر از آب و گل و لای ، آشفتگی مردم را در پي دارد. ضمن آنكه شهروندان براي سوار و پياده شدن از تاكسي به اجبار بايد از وسط خيابان ها استفاده كنند كه منجر به ترافيك سنگين مي شود و همچنین در بسياري از مسيرهاي شهر خودروها بدليل آبگرفتگی در خيابان ها و وجود چاله هاي خياباني يا از مسير منحرف شده و يا در آنها گرفتار می شوند.

شعارسال :بدنبال بارش چند ساعته باران، شهرداري شاهین دژ فلج مي شود و خيابان هاي پر از آب و گل و لای ، آشفتگی مردم را در پي دارد. ضمن آنكه شهروندان براي سوار و پياده شدن از تاكسي به اجبار بايد از وسط خيابان ها استفاده كنند كه منجر به ترافيك سنگين مي شود و همچنین در بسياري از مسيرهاي شهر خودروها بدليل آبگرفتگی در خيابان ها و وجود چاله هاي خياباني يا از مسير منحرف شده و يا در آنها گرفتار می شوند.

اینکه به محض بارش باران خیابان های شهر مسدود شود، دیگر امری عادی برای شاهین دژ شده و همچنان مشخص نیست این درد تا به کی بر پیکره معابر شاهین دژ خواهد ماند.

با اين حال مسئولاني كه سازمان های زير مجموعه آنها وظايف ارائه خدمات عمومي به شهروندان را برعهده دارند همواره در چنين شرايطي غافلگير مي شوند و زماني به جنب و جوش مي افتند كه معابر عمومي شهر و سطح عبور و مرور مختل شده است و مردم با مشكلات سنگيني دست و پنجه نرم مي كنند. در بسياري از موارد اين مسئولان، يا اصل ماجرا را كه مثل روز روشن است منكر مي شوند يا در نهايت تقصيرات را برعهده كمبود اعتبار مي گذارند.

در خصوص مشکل آب گرفتگی معابر شاهین دژ مسئولان وعده های زیادی داده اند که تا به حالا هیچ گونه اقدامی ازسوی مسئولان جهت رفع این مشکل صورت نگرفته و همه آن ها در روزهای بارانی نقش بر آب می شود!

شهرداري شاهین دژ از جمله مراكزي است كه كمتر در رفع مشكلات ناشي از بارش هاي باراني موفق ظاهر شده و عمدتا دچار كندي در ارائه خدمات بوده است و اين در حالي است كه شهرداري مي تواند با اندكي برنامه ريزي و كمي سرعت عمل بيشتر به پيشگيري از بدتر شدن اوضاع معابر عمومي بپردازند.

شهرداري بر خلاف تبليغات فراواني كه پيرامون توان عملياتي آن در سطح شهر صورت مي گيرد قادر به حل مشكل و معضل بارش هاي باراني نيست و نمي تواند رضايت مردم را جلب سازد.

اين مجموعه اداري خدماتي باید در روند خدمات دهي خود بازنگري كند و قدرت مديريت و برنامه ريزي و عملياتي خود را در رفع معضلات شهري در عمل براي مردم به اثبات برساند.

بي توجهي به فرهنگ شهروندي و فراموشي مسأله مهمي به نام «شهر ما، خانه ماست» باعث مي شود شاهد تلنبار شدن انواع و اقسام زباله ها در جوي ها، در برخي مناطق شهر باشيم که اين بي توجهي باعث جاري شدن آب در سطح خيابان به جاي جوي ها مي شود.

البته رفع اين مشکل نيز نياز به زيرساخت هاي فرهنگي لازم دارد تا برخي از شهروندان به مسايل شهري پيرامون خود توجه بيشتري نشان دهند.

در آخر باید گفت شهر ما با باران زیبا می‌شود اگر ما زیبا زندگی کنیم و رعایت کنیم حقوقی را که بر گردن ماست. شهر ما با باران زیبا می‌شود اگر مسئولین مربوطه نسبت به رفع شیب برخی خیابان‌ها و اصلاح هندسی آن‌ها اقدام کند. شهر ما با باران زیبا می شود اگر...

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شاهین پیام، تاریخ انتشار-، کد مطلب: -: www. shahinpayam.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۸
0
0
حداقل یبار به وعده هاتون عمل کنید چرا همش دل مردم خوش میکنید به وعده هاتون عمل نمیکیند ؟ م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین