پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۶۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: وضعیت انتخاب شهردار بوشهر تعیین تکلیف شود.

شعارسال: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: وضعیت انتخاب شهردار بوشهر تعیین تکلیف شود.

ندا عبدالله‌زاده ظهر دوشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: هم‌اکنون نگاه همه شهروندان به شورا است که یک انتخاب صحیح داشته باشیم و شهردار بندر بوشهر را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه تنها مرکز استان هستیم که هنوز شهردار نداریم افزود: درخواست دارم با توجه به نزدیک شدن به نوروز وضعیت انتخاب شهردار را هر چه سریعتر تعیین تکلیف کنیم.

عبدالله‌زاده یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان پلاسکو را گرامی داشت و از برگزاری مراسم یادبود خدمه کشتی سانچی توسط سازمان فرهنگی شهرداری قدردانی کرد.

* تکمیل پروژه‌های نیمه تمام

پویا دولابی عضو شورای شهر بوشهر نیز با بیان اینکه نباید برای برون رفت از بحران، شورا را با بزرگنمایی در موضع ضعف قرار داد گفت: تا این لحظه نامه‌ای مبنی بر ابطال مصوبه جلسه ۱۹ شورا ندیدیم.

وی اضافه کرد: وضعیت کنونی بر می‌گردد به شرایط آقای میگلی‌نژاد که خاص بود و حتی تفسیر استفساریه کار آسانی نبود؛ طبیعی است در وضعیتی که هم اکنون هستیم به دلیل پیچیده بودن مسئله است.

این عضو شورای شهر بوشهر بیان کرد: نباید موضوع کوتاه بودن زمان دلیلی برای انتخاب سریع و بدون کارشناسی شهردار شود. همه اتفاقات را نباید به گردن شورا بیندازیم و شورا را در موضوع ضعف قرار دهیم ما نباید تصمیمی عجولانه بگیریم.

وی گفت: تعریف، اجرا و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهری خاص، در چهارماه غیر کارشناسی است. ما با پروژه‌های نیمه‌تمامی مواجه هستیم که برخی از آنها مثل فانوس دریایی، خیابان انقلاب، چرخ وفلک و... با چالش‌های زیادی مواجه است و اولویت اول ما تصحیح و تکمیل این پروژه‌های نیمه تمام است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 2 بهمن 1396، کدخبر: 4206975، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
انتخاب یه شهردار خوب اونم تو این وضعیت که شهر داره مسیر توسعه خودش رو به خوبی طی میکنه تو پایداری این پیشرفت خیلی مهمه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین