پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۱۴۷
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
سیستم دانشگاهی جامع گلستان دانشگاه یزد با وارد کردن نام یکی از اساتید زن برای برگزاری کلاس فعالیت‌های موزون با حضور دانشجویان دختر اشتباها کلمه مختلط را وارد کرد!

شعار سال: برخی مواقع اشتباهات در سامانه‌های دانشجویی از جمله سیستم دانشگاهی گلستان دانشگاه یزد به هنگام وارد کردن نام اساتید و یا عنوان واحد درسی و سایر موارد منجر به ایجاد شک و شبهه در اذهان دانشجویان می‌کند.

کلاس فعالیت‌های موزون یک به صورت مختلط! این اشتباه سیستم دانشگاهی گلستان دانشگاه یزد به گفته دانشجویان سابق بر این نیز اتفاق افتاده است و در مورد کلاس درس شنا نیز از واژه مختلط استفاده شده بود.

ماجرای سوتی سیستم جامع گلستان دانشگاه یزد

این بار سیستم دانشگاهی گلستان دانشگاه یزد با وارد کردن نام یکی از اساتید زن برای برگزاری کلاس حرکات موزون با حضور دانشجویان دختر اشتباها کلمه مختلط را وارد کرد.

با پیگیری خبرنگار ما متوجه شدیم این اشتباه یک شیطنت دانشجویی نیست که سابق بر این اتفاق می‌افتاده است؛ بلکه به صورت اشتباهی توسط خود سیستم دانشگاهی جامع گلستان دانشگاه یزد رخ داده است.

به نقل از یکی از دانشجویان دانشگاه یزد که پیگیر این ماجرا توسط مدیر گروه تربیت بدنی این دانشگاه شد، «عنوان این درس فعالیت‌های موزون است، ولی اشتبا‌ها مختلط وارده شده بود که بعدا درست شده است و فقط مخصوص دانشجویان دختر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 5 بهمن 96، کد مطلب: 662326، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین