پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
سیروس برزو روزنامه‌نگار پیشکسوت در اعتراض به وضعیت پژوهشگاه فضایی با یک پلاکارد در خیابان دانشگاه تهران راهپیمایی کرد.

شعار سال: سیروس برزو روزنامه‌نگار پیشکسوت و مروج دانش فضایی امروز در اعتراض به نابسامانی صنعت فضایی کشور و بی‌توجهی مسئولان به وضعیت سازمان و پژوهشگاه فضایی به صورت نمادین با در دست داشتن پلاکارد در خیابان دانشگاه تهران راه‌پیمایی کرد.

برزو که در اعتراض به وضعیت فعلی سازمان فضایی کشور اقدام به این راهپیمایی نمادین کرده معتقد است در سال‌های اخیر این سازمان به دست افراد نالایقی سپرده شده و این امر موجب اخراج جوانان و دانشمندان فضایی کشورمان شده است.

وی معتقد است این مسئله باعث شده تا عده ای از دانشمندان این عرصه کشور را ترک کنند و اکنون شاهد نمادین شدن سازمان فضایی و اتلاف بودجه کشور هستیم.

این روزنامه‌نگار پیشکسوت و مروج دانش فضایی در ادامه بیان داشت پس از سال‌های طلایی کشور در صنعت فضایی که هر ماه شاهد رونمایی‌های جدیدی در این عرصه بودیم، اکنون مشاهده این صحنه که بیش از 14 ماهواره در انبار سازمان بدون استفاده رها شده و تحقیقات و توسعه فضایی کشور متوقف شده است بسیار اسف بار و رقت انگیز است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 14بهمن 96، کدمطلب:۶۶۴۵۵۳، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
هر کسی به هر طریقی داره اعتراض خودشو نشون میده اما فایده نداره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین