پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۹۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
هوش مصنوعی به فناوری‌ای تبدیل شده است که هر کسب‌وکار یا فردی می‌تواند از آن برای متحول‌کردن روش کار یا انجام‌دادن هر تعداد از فعالیت‌های روزانه خود استفاده کند؛ اما سؤال اینجاست که چه ابزارهایی هستند که همه باید برای درک توانایی‌های امروز هوش مصنوعی با آن‌ها آشنا شوند؟ بهترین ابزارهای هوش مصنوعی کدام‌اند؟شاید نتوان به این سوال بر اساس شاخص های تخصصی پاسخ گفت ، اما بررسی آمار مصرف توده مردم، می تواند یکی از مطلوب ترین شاخص ها برای قضاوت باشد.

شعارسال: هوش مصنوعی (AI) به توسعه سیستم‌های کامپیوتری اشاره می‌کند که می‌توانند وظیفه‌هایی را انجام دهند که معمولاً به هوش انسانی نیاز دارند، مانند ادراک، استدلال، یادگیری، تصمیم‌گیری و پردازش زبان طبیعی. هوش مصنوعی استفاده از الگوریتم‌ها و مدل‌های پیشرفته، مانند شبکه‌های عصبی و یادگیری عمیق (Deep Learning)، برای پردازش و تجزیه‌وتحلیل مقادیر زیادی از داده‌ها و استخراج الگو‌ها و بینش‌ها از آن‌ها را شامل است. هوش مصنوعی حوزه وسیعی است که طیف وسیعی از فناوری‌ها را دربرمی‌گیرد، از سیستم‌های مبتنی بر قوانین ساده تا عوامل پیچیده مستقل که می‌توانند در محیط‌های پویا و نامطمئن عمل کنند. برخی از کاربرد‌های هوش مصنوعی شامل تشخیص گفتار، پردازش تصویر و ویدئو، درک زبان طبیعی، سیستم‌های توصیه‌گر، وسایل نقلیه خودمختار، رباتیک و ... است. وضعیت گرایشات عمومی مردم به ابزار‌های هوش مصنوعی، بصورت زیر می‌باشد.

بیشترین ابزار‌های هوش‌مصنوعی مورد استفاده مردم


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین