پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
فرماندار ساوه گفت: یکی از مشکلات در پرداخت تسهیلات، پرداخت آن برای واحدهای با اشتغال کمتر از ۱۰۰ نفر است، درحالی که اکثر صنایع تولیدی این شهرستان با ظرفیت بالای ۱۰۰ نفر فعالیت می‌کنند که در این زمینه نیازمند بازنگری هستیم.

شعارسال: فرماندار ساوه گفت: یکی از مشکلات در پرداخت تسهیلات، پرداخت آن برای واحدهای با اشتغال کمتر از ۱۰۰ نفر است، درحالی که اکثر صنایع تولیدی این شهرستان با ظرفیت بالای ۱۰۰ نفر فعالیت می‌کنند که در این زمینه نیازمند بازنگری هستیم.

محمد بهاروند شامگاه سه‌شنبه در دومین بازدید اعضای ستاد استانی اقتصاد مقاومتی از سه واحد تولیدی و صنعتی ساوه با اشاره بر ضرورت حمایت از صنایع اظهار داشت: اگر صاحبان صنایع مورد حمایت جدی قرار گرفته و مشکلاتشان رفع شود، بدون شک فعالیت‌های آنها منجر به پویایی صنعت و رشد اقتصادی کشور می‌شود.

وی افزود: بنابراین برای تحقق این مهم باید تمام توان خود را برای حمایت جدی از فعالیت‌های این قشر که توانسته‌اند با وجود مشکلات متعدد با روشن نگه داشتن مشعل تولید و صنعت نقش موثری را در چرخه اقتصاد ایفا کنند به کار گیریم.

فرماندار ساوه تصریح کرد: به طور قطع مسئولان با شناخت ظرفیت‌های موجود و اجرایی کردن طرح‌های اقتصادی می‌توانند در رفع معضلات صاحبان صنایع تأثیرگذار باشند.

بهاروند بیان کرد: بنابراین بازنگری در پرداخت تسهیلات لازم بوده تا بتوان از این طریق در واحدهای بالای 100 نفر نیرو هم تحرک ایجاد کرد و سبب رونق هر چه بیشتر آنها شد، خوشبختانه پرداخت تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط گام مهمی بود که به‌دنبال آن خیلی از مشکلات صنایع برطرف شد و امیدواریم که با ادامه این روند بتوان پویایی بیشتری را در صنعت شهرستان ساوه و استان شاهد باشیم.

وی ادامه داد: با به حرکت درآمدن چرخ صنعت بسیاری از دیگر مشکلات جامعه نظیر بیکاری و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن هم برطرف می‌شود که لازمه فراهم شدن این شرایط توجه بیشتر مسئولان و اتحاد و همدلی آنها در برطرف کردن مشکلات است.

فرماندار ساوه عنوان کرد: وجود ظرفیت های بسیار خوبی نظیر نزدیکی به تهران، موقعیت جغرافیایی، تأمین زیرساخت‌ها و نیروی انسانی کارآمد،‌ این شهرستان را به مکانی مناسب برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده، بنابراین ضروری است که با رفع موانع از این ظرفیت‌ها استفاده کرد و درراستای توسعه اقتصادی شهرستان ساوه گام برداشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1396، کدخبر: 1656349، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
چقد مساله ساده ای تبدیل به مشکل برای یه شهر صنعتی شده
خوب نماینده مجلسش پس چیکار میکنه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین