پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۸۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
خانه مدیران استان همدان به عنوان زیرمجموعه سازمان مدیریت صنعتی افتتاح شد.

شعار سال: ظهر امروز خانه مدیران استان همدان به عنوان زیرمجموعه سازمان مدیریت صنعتی افتتاح شد.

مسوول خانه مدیران همدان در این مراسم با بیان اینکه علوم مختلف در تمام گرایش‌ها و با تمام تخصص‌ها روز به روز در حال پیشرفت است، اظهار کرد: افزایش و رشد علم و سطح آگاهی مدیران مجزا از بخش‌های دیگر نیست و باید در میان مدیران نیز آموزش به روز و مبتنی با نیازهای جامعه تحقق یابد.

احمد شانیان با بیان اینکه رکن اصلی کار خانه مدیران استان در محور مشاوره، آموزش و تحقیق صورت می گیرد، افزود: سازمان مدیریت صنعتی، همواره در جستجوی فعالیت‌ها برنامه‌ها و روش‌های نوین و موثری است که می‌تواند به توسعه ظرفیت مدیریت کشور کمک کند و تاسیس خانه مدیران نیز از جمله این فعالیت‌هاست.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر موضوعات مختلف علمی در همه دنیا در حال پیشرفت است، گفت: با توجه به اینکه مدیران تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند، بنابراین تحقق رشد علم و افزایش اطلاعات در آنها امری لازم و ضروری است.

مسوول خانه مدیران همدان در خصوص اهداف خانه مدیران خاطرنشان کرد: این خانه در نظر دارد با بهره گیری از توانمندی‌های مدیران عضو و انتقال تجربیات مدیران موفق، مابین مسوولان بخش دولتی و بخش خصوصی نوعی همدلی را برای توسعه استان رقم بزند.

وی اضافه کرد: شکل‌گیری ارتباطات موثر مدیران در استان با یکدیگر و توسعه و تداوم یادگیری و هم‌اندیشی صاحبنظران عرصه مدیریت در ارتقای صنعت و اقتصاد استان نیز از جمله اهداف تشکیل خانه مدیران در استان است.

شانیان در مورد مهمترین برنامه‌ها و فعالیت‌های خانه مدیران استان نیز یادآور شد: ایجاد فرصت‌های لازم برای گردهمایی، تبادل نظر و تجربه در فرصت‌های فراغت از کار، تشکیل کارگروه‌های تخصصی، برگزاری برنامه بازدید از پروژه‌های ملی و بین‌المللی و برگزاری نشست‌های مختلف با صاحبنظران، اساتید و مسوولان اجرایی می‌تواند نقطه عطف تحول مدیریت در استان باشد.

وی با اظهار خرسندی از اینکه تاکنون مدیران استان از مباحث آموزشی خانه مدیران استقبال خوبی داشته اند، تاکید کرد: ایجاد فضای گفتمان‌سازی در بین مدیران استان می‌تواند برنامه‌های منسجم همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین را بیش از پیش به سوی پیشرفت و توسعه رهنمون کند.

مسوول خانه مدیران همدان در پایان افزود: مخاطبین خانه مدیران استان نمایندگان مجلس، مدیران ارشد استان، مدیران کل، شهرداران، کارآفرینان، نخبگان و صاحبنظران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 26بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۲۶۰۰۰۷۷۲، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
1
رشته مدیریت تو کشور ما پیشرفت خیلی خوبی داشته.ولی مسیله اینه که از مدیرا خوب استفاده نمیکنن
انشالله که بیان و این خونه مدیریت باعث پیشرفت بشه
ا.ف75
ناشناس
Romania
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
حرکت رو به جلویی در جهت اقتصاد مقاومتیه و باعث میشه که مدیریت ما در شهرستان هامون پیشرفت پیدا کنه
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
امیدورام این سازمان در جهت بهبود و نظارت بر عملکرد کدیران عمل کنه و خودش علتی برای کم کاری و اختلاس و ... نباشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین