پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۵۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: به منظور ایجاد شور نشاط علمی و فرهنگی در فضای دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر میزبان ۳ رویداد مهم علمی و فرهنگی می‌شود.

شعارسال: رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: به منظور ایجاد شور نشاط علمی و فرهنگی در فضای دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر میزبان ۳ رویداد مهم علمی و فرهنگی می‌شود.

محمدرضا بحرانی صبح امروز در برگزاری مسابقات بتن و سازه‌های ماکارونی با تاکید بر توجه به نشاط و شادابی در محیط دانشگاهی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان بوشهر به همین سبب فعالیت‌های علمی در راستای پویایی و شورنشاط در دانشجویان مورد توجه قرار داده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در راستای مسئولیت‌های خود میزبان سه رویداد مهم می‌شود خاطرنشان کرد: نخستین رویداد آن مسابقات ملی هوافضای دانشگاه پیام نور است که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نوراستان بوشهر برگزاری استارتاپ خرما و نخل از دیگر برنامه‌های این دانشگاه در اردیبهشت ماه سال آینده دانست و تصریح کرد: با وجود پیشرفت‌های صنعتی که در حوزه کشاورزی شده است ولی متاسفانه هنوز نخلداری استان بوشهر به صورت سنتی است که این موضوع آسیب‌های جدی و هزینه‌های فراوانی را به کشاورزان ما تحمیل می‌کند و ضرورت ایده‌پردازی نو در این خصوص قابل توجه است.

بحرانی به برگزاری نخستین دوره مسابقات دو صحرا نوردی رعد بزرگداشت شهید رئیس علی دلواری در 18 اسفند ماه، روز بوشهر،اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده اسفندماه امسال مسابقه دو ماراتن در دلوار از تپه رشادت تا منزل شهید رئیس علی دلواری با یاد رشادت‌های این سردار بزرگ جنوب مبارزه با استعمار برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی برگزاری پنجمین دوره مسابقات سازه‌های ماکارونی و نخستین مسابقات بتن در بوشهر نیز اظهار داشت: این مسابقه با حضور 58 تیم دانش آموزی و 23 تیم دانشجویی از استان‌های فارس - خوزستان - هرمزگان - کهکیلویه و بویراحمد و بوشهر برگزار شده است.

نرگس مقدسی با بیان اینکه شرکت کنندگان مفاهیم ریاضی و فیزیک را در این مسابقه به صورت عملی تجربه می‌کنند افزود: 6 تیم برتر به مسابقات کشوری که سال آینده در بوشهر برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6 اسفند 1396، کدخبر: 1665676، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
امیدواریک این هزینه هایی که برای برگذاری این جشن ها در این دانشگاه میشه نتیجه مثبتی را به همراه داشته باشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین