پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
قائدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر اعلام کرد: زمین لرزه 6/4امشب در عسلویه هیچ گونه تلفات و خسارتی نداشت.

شعار سال: زمین لرزه ای به بزرگی چهار وشش دهم در مقیاس امواج درونی زمین ساعت ۲۰وشش دقیقه مرز بین فارس و بوشهر در عمق 18 کیلومتری عسلویه را به لرزه درآورد. این زمین لرزه هیچ خسارتی نداشته است.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر هم اعلام کرد: تیم‌های ارزیاب بوشهر به حالت آماده باش درآمده و به کانون زمین لرزه اعزام شدند.

وي افزود: با توجه به عمق و شدت زمین لرزه پیش بینی می‌شود این زمین لرزه خسارتی نداشته باشد.

بهرام دشتی نژاد مدیر بهداشت و ایمنی و محیط زیست و پدافند غیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس گفت: اين زمين لرزه هيچ گونه خسارتي را به تاسيسات منطقه ويژه عسلويه وارد نکرده است.

دشتي زاده افزود: تمام پالايشگاه ها و پتروشيمي ها و صنايع مستقر در منطقه در حال توليد مي باشند و براي احتياط بيشتر و احتمال وقوع پس لرزه هاي احتمالي تمام نيروهاي امدادي و آتش نشاني در منطقه ويژه عسلويه در حال آماده باش هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 6 اسفند 96، کد مطلب: 2042170: www.iribnews.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
خداروشکر ، ولی این خود زنگ خطری بود برای مسئولان که برای خطرات بعدی خودشان را آماده کنند و به وضعیت بافت فرسوده بیشتر اهمیت بدهند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین