پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۸۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مسابقات تنیس روی میز دانش آموزی استان بوشهر با اعلام تیم های برتر پایان یافت.

شعارسال: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مسابقات تنیس روی میز دانش آموزی استان بوشهر با اعلام تیم های برتر پایان یافت.

حسن قلندری صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان مسابقات تنیس روی میز دانش آموزی استان بوشهر اظهار داشت: این رقابت‌ها، با شرکت ۳۷ تیم از سراسر استان در دو دوره تحصیلی دختران و سه دوره تحصیلی پسران برگزار شد.

قلندری با اشاره به نتایج مسابقات در دوره ابتدایی افزود: در بخش پسران که با شرکت شش تیم برگزار شد، مدرسه فرهنگ بوشهر مقام اول، مدرسه تندگویان جم مقام دوم و مدارس سعدی برازجان و باقرالعلوم ریگ به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند و در بخش دختران این دوره که با شرکت هشت تیم برگزار شد، مدرسه امید انقلاب بوشهر مقام اول، مدرسه ایثار جم مقام دوم، مدارس زینبیه خورموج و شاهد لاله برازجان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه در دوره متوسطه اول هفت تیم از پسران شرکت داشتند، ادامه داد: مدرسه محمد رسول الله برازجان مقام اول، مدرسه علامه دهخدا جم مقام دوم و مدارس شهید مصطفی خمینی بوشهر و المهدی خورموج به طور مشترک به مقام سوم نائل شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در دوره متوسطه دوم در بخش پسران نه تیم شرکت داشتند که مدرسه شهید مطهری بوشهر مقام اول، مدرسه باقرالعلوم جم مقام دوم و مدارس طالقانی برازجان و امام خمینی خورموج به طور مشترک سوم به مقام سوم رسیدند و در بخش دختران که با شرکت هفت تیم همراه بود که مدرسه حضرت مریم جم مقام اول، مدرسه ثارالله برازجان مقام دوم و مدارس نجابت بوشهر و فاطمه زهرا دیر به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

قلندری با بیان اینکه که برای تقویت استعدادیابی در ورزش تنیس روی میز هماهنگی خوبی بین هیئت ورزشی تنیس روی میز و آموزش و پرورش وجود دارد افزود: امیدواریم نتیجه تلاش های همکاران در مسابقات ملی ثمربخش باشد و بتوانیم مقام های خوبی در کشور کسب کنیم.

وی با اشاره به استعدادهای ورزشی دانش آموزی استان اظهار امیدواری کرد: با توجه به نظم برگزاری مسابقات ورزشی از آموزشگاه تا مرحله کشوری، آموزش و پرورش استان ۳۰ تیم ورزشی را برای مسابقات کشوری سازماندهی می کند.

این دوره از مسابقات به مدت ۳ روز در سالن های ورزشی آزادگان و شهید صدوقی شهر بوشهر به صورت مدرسه قهرمان برگزار شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1396، کدخبر: 4241864، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
اگه از این نفرات برتر استان حمایت های کافی بشه میتونن آینده سازای خوبی برای همین رشته در کشور باشند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین