پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۰۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حق آبه زاینده رود قابل حذف شدن نیست و جاری بودن زاینده رود حق شرعی و قانونی مردم اصفهان است.

شعارسال: رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حق آبه زاینده رود قابل حذف شدن نیست و جاری بودن زاینده رود حق شرعی و قانونی مردم اصفهان است.

فتح الله معین صبح امروز (یک شنبه) در بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: شهرداری اصفهان خانه تکانی، نظافت، بهسازی و بازسازی شهر را در روزهای پایانی به نحو مطلوبی انجام دهد و امیدواریم آمادگی برای ورود مسافران نوروزی در همه دستگاه ها وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: برای پذیرایی از گردشگران همه سازمان‌هایی که به نحوی درگیر ستاد نوروزی هستند، خصوصا سازمان میراث فرهنگی باید به نحو مطلوبی پذیرای مسافرین نوروزی باشند. بازارهای سطح اصفهان نیز به نحوی عمل کنند که مردم برای تامین نیازهای عیدانه خود با مشکل مواجه نشوند.

رییس شورای اسلای شهر اصفهان با اشاره به هفته درختکاری افزود: با توجه با کاهش منابع آب و محدودیتی که برای توسعه فضای سبز اصفهان اتفاق افتاده است در هفته درختکاری علاه بر انجام درختکاری، بحثی درباره شیوه نگهداری درخت‌ها در شرایط فعلی انجام میشود. امیدواریم مشکلاتی که در حوضه آبی زاینده رود وجود دارد بر طرف شود.

معین گفت: حقابه های زاینده رود از محاسبات حق آبه حذف شدنی نیست. جاری بودن زایند رود حق تاریخی و شرعی مردم اصفهان است و مدیران آب باید بداند حق آبه شرعی و قانونی مردم را به آن ها تحویل دهید و بعد از آن حرف از مدیریت مصرف بزنید. مدیریت مصرف حق آبه های مردم خلاف شرع است. مدیریت مصرف بعد از این مفهوم می یابد که آب را به مردم و حق داران تحویل دهند.

وی ادامه داد: مسئولان و ریاست محترم جمهور مکررا گفته اند که زاینده رود باید احیا شود. مسئولان از این مهم عدول نکنند. نباید تونل سوم که هنوز مصرفی برای آن تعریف نشده است را به جاهای دیگر اختصاص دهند. این تونل بدهی مجموعه دولت به مردم اصفهان است. کسی که بدهی دارد حق ندارد آبی که تامین می شود را جای دیگر هزینه کند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در هفته احسان و نیکو کاری، کمیته امداد و برخی از موسسات خیریه در جهت تقسیم تسهیلات و امکانات با مرد نیازمند تلاش می‌کنند. امیدواریم همه مردم استان در شب عید دغدغه ای نداشته باشند. امیدواریم که همه مردم کمک کنند و شهرداران نواحی سراسر تلاش خود را در کار ببندندو از هیچ همراهی دریغ نکنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1396، کدخبر: 96121306658، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
زنده بودن هر محیط زیستی که داره روبه مرگ میره حق مردمه! این جق خیلی وقته که نادیده گرفته شده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین