پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۴۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری در استان گفت: وضعیت یزد در این زمینه در سطح کشور و در مقایسه با سایر استان ها مناسب تر است.

شعارسال: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری در استان گفت: وضعیت یزد در این زمینه در سطح کشور و در مقایسه با سایر استان ها مناسب تر است.

علی نمازی ظهر امروز در نشست نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های عضو مرکز خدمات سرمایه‌گذاری با قدردانی از اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های و نمایندگان آن بر تلاش برای بهتر شدن شرایط سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد.

وی افزود: فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام و مرکز خدمات سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شده است و نمایندگان عضو این مرکز با جدیت، پشتکار و علاقه‌مندی ویژه مسایل مرتبط را پیگیری می‌کنند.

نمازی ادامه داد: نشست‌های منظم هم فکری و هم اندیشی با حضور متولیان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی در مرکز یاد شده برگزار می‌شود و مسایل سرمایه‌گذاری از زاوایای مختلف مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برخی ملاحظات استانی و کشور محدودیت‌هایی را برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌کند؛ حمایت مسئولان اجرایی استان از سرمایه‌گذاری خوب ارزیابی کرد و خواستار تلاش تیم اقتصادی وسرمایه‌گذاری برای فراهم کردن شرایط بهتر سرمایه‌گذاری در استان و رسیدن به جایگاه بهتر و مناسب‌تر در کشور شد.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد، خواستار حمایت بیشتر مدیران دستگاه‌های عضو این مرکز شد و گفت: نمایندگان این دستگاه‌ها علاوه بر حضور در مرکز سرمایه‌گذاری، مسایل مرتبط در دستگاه‌ها خود را نیز پیگیری کنند و پاسخگو باشند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم از به روز رسانی 78 عنوان فرصت سرمایه‌گذاری استان در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، عمران شهری و صنعت و معدن خبر داد و گفت: شش فرصت آن به عنوان شاخص معرفی شده است.

محمد دهقان منشادی گفت: به زودی این فرصت‌ها در قالب لوح فشرده تدوین و منتشر می‌شود و در دسترسی علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 اسفند 1396، کدخبر: 1673851، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
یزد توانایی تبدیل شدن به قطب توریسم اسیا رو داره و میتونه با این صنعت درامد فوق العاده ای کسب کنِنه....ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
اگر از اول انقلاب تحت یه تیم هایی ما ظرفیت همه استان هارو در میوردیم الان خیلی خیلی راحت تر میشد به استان ها رسیدگی کرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین