پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۶۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
پس از حواشی ایجاد شده برای امام جمعه ایلام به علت رفتارهای نسنجیده پسرش ،نامبرده در گفتگویی رادیویی به این حواشی پاسخ داد. او در این گفتگو اظهار داشت، من اگر دشمن هم نداشته باشم، همین بچه‌ام برای دشمنی من کفایت می کند! من گرفتار بچه نادان شده‌ام!

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی امام جمعه ایلام در گفتگویی رادیویی به رفتارهای پسرش واکنش شجاعانه ای نشان داد. او در این گفتگو اظهار داشت: من اگر دشمن هم نداشته باشم، همین بچه‌ام برای دشمنی من کفایت می کند! من گرفتار بچه نادان شده‌ام!

گفتنی است؛ تصاویری که هادی لطفی از ولیمه تولد فرزند خود در اینستاگرام منتشر کرد باعث شد تا انتقادات بسیاری نسبت به زندگی اشرافی گری فرزند امام جمعه ایلام شود.

در ادامه فیلمی از گفتگوی حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی امام جمعه ایلام در مورد رفتارهای پسرش را می بینید:

 

تعداد بازدید : 155

اعتراضات اخیر بر علیه امام جمعه ایلام هم به مراسم مفصل وليمه تولد نوه امام جمعه برمي‌گردد که با حضور شخص امام جمعه و تعدادي از فوتباليست‌ها و بازيگران سينما و تلويزيون برگزار شده و هم به ماشين شاسي بلندي که مورد استفاده امام جمعه است. حاميان امام جمعه البته انتقادات اين گروه را وارد ندانسته و آنان را پيروان عرفان‌هاي کاذب خطاب کردند!

واکنش شجاعانه امام جمعه ایلام به رفتارهای پسرش +فیلم

اما پسر امام جمعه ايلام که از فعالان شبکه اينستاگرام محسوب مي‌شود، استفاده از چنين ماشيني را براي حفظ امنيت پدرش لازم دانسته است.

واکنش شجاعانه امام جمعه ایلام به رفتارهای پسرش +فیلم

لازم به توضیح است که مقام معظم رهبری در سخنانی در دهه ۷۰ با انتقاد از اشرافی‌گری و فاصله روحانیت و مسئولان از مردم می‌فرمایند: اگر ما دنبال تجملات و تشریفاتمان رفتیم مگر اعتماد مردم باقی میماند؟ /نمی شود ما در زندگی مادّی مثل حیوان بچریم و بغلتیم و بخواهیم مردم به ما به شکل یک اسوه نگاه کنند/ من و شما همان طلبه یا معلم پیش از انقلابیم، اما حالا مثل حرکت اشراف در خیابان‌ها حرکت کنیم؟! / سؤال می‌کنیم که چرا ماشین لوکس و نو و مدل بالا؟ می‌گویند که اشکال امنیتی داریم! چه اشکال امنیتی؟! / به حد ضرورت اکتفا کنید و اندازه نگه دارید؛ این‌ها روحانیون را از مردم دور می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ ۱۴ اسفند ۹۶، کد مطلب: ۶۴۶۱۲۲۶: www.yjc.ir  / سایر منابع.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
2
0
مثل اینکه گفتن این پسرم برام بدتر از صدتا دشمن شده! حالا نمیدونم که پشت ایشون حرف شده یا واقعا درسته فقط براشون ارزوی موفقیت میکنم
ا.ف75
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
1
بله جناب لطفی هم زندکی شما هم بچه هاتون اشرافیه ماهایی که از نزدیک شما رو میشناسیم که دیگه میدونم آقا هادی خودروی بنز با راننده!دخترخانومها یکی اپتیما،یکی النترا،خودثون موهاوی و...،یکی از دخترهاتون که محردم هست توی اون برج مشهور دهکده المپیک آپارتمان ۳۵۰ متری داره،کارخونه فیروزه دامادتون که اتفاقا با رانت آقای قالبیاف وارد شهرداری شد و......
مدیر پایگاه

سلام 
اگر این موارد درست باشد ، یقیننا حق هر ایرانی است که از ایشان بپرسد از کجا آورده ای؟ انقلاب را مفت بدست نیاوردیه ایم که مفت به نااهل بسپاریم. ان شاالله که این اطلاعات هم در حد شایعه بوده و واقعیت نداشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین