پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۵۹۱
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
کانال اطلاع‌رسانی مولوی قلندرزهی امام جمعه خاش اعلام کرد: با توجه به نشر شایعاتی دروغین در فضای مجازی در مورد قتل فرزند شیخ القرآن به وسیله افرادی مجهول، به اطلاع هموطنان عزیز رسانیده می‌شود حماد در حین بازی با اسلحه جنگی دچار حادثه شده و اشتباهی و سهواً در منطقه سرتلاب با شلیک گلوله جنگی به دست خویش مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت می‌نماید.

شعارسال: در حالی که برخی رسانه‌های معاند سعی کردند فوت حماد فرزند مولوی قلندرزهی امام جمعه خاش را قتل القا کنند، کانال اطلاع‌رسانی مولوی امام جمعه با انتشار متنی این ادعا را تکذیب و اعلام کرد پسرش بر اثر بازی با اسلحه جنگی فوت کرده است.

پسر امام جمعه خاش حین بازی با اسلحه کشته شد

در پی کشته شدن فرزند مولوی عثمان قلندرزهی امام جمعه اهل سنت یکی از مساجد اهل سنت در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان، رسانه‌های معاند روز گذشته موجی از انتشار اخبار در راستای نسبت دادن این حادثه به نظام را در دستور کار قرار دادند؛ اما اصل ماجرا چه بوده است؟

کانال امام جماعت مسجد اهل سنت خاش با انتشار پیامی در ادعای شبکه‌های بیگانه مبنی بر قتل فرزند مولوی قلندرزهی را تکذیب کرد.

در متن این پیام آمده: "با توجه به نشر شایعاتی دروغین در فضای مجازی در مورد قتل فرزند شیخ القرآن به وسیله افرادی مجهول، به اطلاع هموطنان عزیز رسانیده می‌شود حماد در حین بازی با اسلحه جنگی دچار حادثه شده و اشتباهی و سهواً در منطقه سرتلاب با شلیک گلوله جنگی به دست خویش مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت می‌نماید. "

شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در رابطه با این موضوع اظهار کرد: فرزند ۱۶ ساله مولوی محمد عثمان قلندرزهی به وسیله اسلحه‌ای که در منزل آن‌ها بوده است فوت کرده است.

وی افزود: فرزند مولوی محمد عثمان قلندرزهی در حال بازی با اسلحه بود که به علت شلیک ناگهانی اسلحه فوت می‌کند.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: رابطه با این موضوع هیچ شکایتی از طرف خانواده متوفی اعلام نشده است.

در همین رابطه پایگاه اطلاع رسانی محمد عثمان قلندرزهی در کانال ارتباطی ضمن رد شایعات مطرح شده نوشت: با توجه به نشر شایعاتی دروغین در فضای مجازی در مورد قتل فرزند مولوی محمد عثمان به دست افرادی مجهول، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند حماد در حین بازی با اسلحه جنگی دچار حادثه گردیده و اشتباهی و سهواً در منطقه سرتلاب با شلیک گلوله جنگی به دست خویش مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت کرده است.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت شرق، تاریخ انتشار: 23اردیبهشت1402، کدخبر: 879559، www.sharghdaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین