پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
مدیرکل ثبت احوال خراسان‌جنوبی گفت: مجموع واجدان شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند در استان ۵۵۱ هزار و ۳۹۰ نفر بوده که از این تعداد ۱۹۷ هزار و ۸۶۰ نفر باقی مانده که تاکنون اقدامی در این راستا نکرده‌اند.

شعارسال: مدیرکل ثبت احوال خراسان‌جنوبی گفت: مجموع واجدان شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند در استان ۵۵۱ هزار و ۳۹۰ نفر بوده که از این تعداد ۱۹۷ هزار و ۸۶۰ نفر باقی مانده که تاکنون اقدامی در این راستا نکرده‌اند.

مجتبی فاطمی اظهارداشت: در 11 ماهه امسال 3 هزار و 569 واقعه فوت در خراسان‌جنوبی ثبت شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع وقایع فوت ثبت شده در استان طی 11 ماهه امسال یک‌هزار و 881 نفر مرد و یک‌هزار و 688 نفر زن بوده‌اندکه نسبت جنسی 111 بوده است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه میزان وقایع فوت اتفاق افتاده در استان طی 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.87 درصد افزایش یافته است، یادآور شد: به طور متوسط هر روز 10.6 واقعه فوت در سطح استان طی این مدت ثبت شده است.

فاطمی با بیان اینکه بیشترین میزان فوت در سن 75 سال به میزان یک‌هزار و 873 واقعه طی 11 ماهه امسال در استان بوده است، افزود: مهم‌ترین دلیل فوت در استان بیماری‌های قلبی که 38.7 درصد وقایع فوت را به خود اختصاص داده، بوده است.

وی از صدور 5 هزار و 594 فقره شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای 15 سال در استان طی 11 ماهه سال جاری خبر داد و گفت: طرح صدور شناسنامه مکانیزه از تیرماه 89 در استان اجرا که از آن زمان تاکنون 249 هزار و 125 فقره شناسنامه مکانیزه صادر شده است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طرح صدور کارت ملی هوشمند از بهمن‌ماه سال 91 آغاز شده است، اضافه کرد: از زمان آغاز این طرح تاکنون تعداد 353 هزار و 530 درخواست برای صدر کارت ملی هوشمند در استان اخذ شده که از این تعداد 308 هزار و 895 فقره صادر شده است.

فاطمی ادامه داد: تاکنون 294 هزار و 164 فقره کارت ملی هوشمند در سطح استان تحویل متقاضیان گشته است.

وی یادآور شد: تاکنون حدود 64 درصد از جمعیت استان کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده‌اند.

مدیرکل ثبت ‌احوال خراسان‌جنوبی مجموع واجدان شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند در استان را 551 هزار و 390 نفر دانست و گفت: از این تعداد 197 هزار و 860 نفر باقی مانده که تاکنون اقدامی در این راستا نکرده‌اند.

فاطمی با اشاره به تمدید مهلت صدور کارت ملی هوشمند تا سه ماهه نخست سال آینده افزود: از تمامی افراد واجد شرایط درخواست می‌شود تا برای صدور کارت ملی هوشمند با توجه به باطل شدن کارت‌های ملی قدیمی تا سه ماهه سال آینده نسبت به پیش ثبت‌نام در سامانه مربوطه اقدام کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 19 اسفند 1396، کدخبر: 13961219000562، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
این کارت های ملی هوشمند قراره در چه زمینه هایی به مردم کمک کنند؟
ایا فقط یک کارت معمولی هستند؟
یا قرار است از مشکلات اداری و حقوقی مردم بکاهند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین