پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه آذربایجان شرقی گفت: تلاش می‌کنیم در بحث توانمندسازی در بخش مطالب آموزشی فعالیت داشته باشیم و در این راستا ۲۰۰ نفر از دانشجویان استان به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

شعارسال: مسئول سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه آذربایجان شرقی گفت: تلاش می‌کنیم در بحث توانمندسازی در بخش مطالب آموزشی فعالیت داشته باشیم و در این راستا ۲۰۰ نفر از دانشجویان استان به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

یاسرباقری، مسئول سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه آذربایجان شرقی ، گفت: اردو‌های جهادی استان آذربایجان غربی از اوایل اسفندماه شروع شد. اولین گروه دام پزشکی دانشگاه ارومیه به روستا‌های مرزی سلماس اعزام شدند که در 10 روستا به فعالیت‌های دام پزشکی پرداختند.

باقری تصریح کرد: فعالیت اردو‌های جهادی بیشتر در عرصه‌های محرومیت زدایی، آب رسانی، ساخت خانه‌های محروم، آب رسانی، عرصه‌های آموزشی، فرهنگی، پزشکی و دام پزشکی فعال هستند.

مسئول سازندگی اردو‌های جهادی مطرح کرد: گروه‌های جهای استان آذربایجان غربی از ۱۳ گروه تشکیل شده است که در ۶ شهرستان خدمات که ذکر شد ارائه داده می‌شود و همچنین گروه ۳۰ نفر از دانشجویان برای اعزام به کرمانشاه برای کار‌های عمرانی اعزام می‌شوند.

باقری افزود: گروه‌های جهادی استان از ۸ اسفند شروع به فعالیت کردند و تا قبل از پایان سال ساخت و بازسازی خانه محرومین را به اتمام می‌رسانند؛ و در حاشیه شهر درمانگاه خیریه به همت گروه‌های جهادی در حال تکمیل است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: اردو‌های جهادی یک روز در حاشیه شهر استان در مباحث فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، پزشکی وانجام وظیفه می‌کنند و همچنین خانواده‌هایی که لحاظ مالی مشکل دارند آن‌ها را شناسایی و به کمیته امداد معرفی می‌شوند.

یاسر باقری اظهار کرد: در مناطق محرم گروه جهادی در زمینه عمرانی، آب رسانی (که البته منوط به اخذ اعتبار است، آبرسانی یک کیلومتر لوله گذاری و تامین منبع آب روستایی) فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت فرهنگی گروه‌های جهادی گفت: در بحث امورات دینی و خانواده محوری و سبک زندگی با همکاری روحانیان انجام می‌پذیر و توافقی که با استان قدس داشته ایم موافقت کردند در اعزام روحانیان در مناطق محرم با ما همکاری داشته باشند، البته در سال‌های قبل هم روحانیان ما را در این اردو‌های جهادی همیاری می‌کردند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه استان گفت: متاسفانه در مناطق محرم وضعیت آموزشی و تحصیلی خوشایند نیست. از امکاناتی که در شهر است بی بهر هستند و سعی ما این است در بحث توانمند سازی در بخش مطالب آموزشی و کمک آموزشی فعالیت داشته باشیم. امسال تقریبا ۲۰۰ نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 21 اسفند 1396، کدخبر: 672498، www.snn.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
واقعا اینجاهاست که ادم فرق بین بچه های مومن دانشگاه و با بچه های معترض میفهمه! مرد عمل باید بود!
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین