پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
گویی هر چه در مورد ورزش شهر گفته و نوشته می‌شود آب از آب تکان نمی‌خورد، عدم وجود مدیریت صحیح و بی‌توجهی ورزش هندیجان را در چنگال آسیب‌‌های مختلف گرفتار آورده و از جاده پیشرفت باز داشته است. در چند سال اخیر ورزش شهرستان عملکرد رو به رشدی نداشته که […]

شعار سال: گویی هر چه در مورد ورزش شهر گفته و نوشته می‌شود آب از آب تکان نمی‌خورد، عدم وجود مدیریت صحیح و بی‌توجهی ورزش هندیجان را در چنگال آسیب‌‌های مختلف گرفتار آورده و از جاده پیشرفت باز داشته است.

در چند سال اخیر ورزش شهرستان عملکرد رو به رشدی نداشته که عدم موفقیت در به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام ورزشی و وعده‌های داده شده باعث دلسردی دلسوزان ورزش شده است.

واقعیت این است با وجود همه وعده‌ها درباره احیای ورزش هندیجان تاکنون اقدام وعده داده شده‌ای که باید انجام شود، مشاهده نشده و همه حرف‌ها وعده‌های سرخرمن مسئولان بوده است.

جالب است که کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اسفندماه 93 با حضور در شهرستان هندیجان از اماکن ورزشی این منطقه بازدید کرد و از نجات ورزش شهرستان سخن گفت.

وی با اشاره به اینکه اماکن ورزشی در هندیجان، کمبودها و مشکلات زیادی دارد اظهار کرد: بیشترین مشکل امروز خانواده‌ ورزش، مباحث مالی است که امیدواریم بتوانیم در این زمینه اقدامات کافی را در جهت تامین اعتبار و رفع نواقص آنها انجام دهیم.

وی، حتی از فرماندار هندیجان تقدیر کرد و افزود: وقتی فرماندار اعلام کرد در هندیجان سالنی وجود دارد که مدت‌هاست بلااستفاده مانده و نه کفپوش دارد و نه سقف آن تکمیل است، پذیرفتیم برای چند ماه این سالن را در اختیار فرمانداری قرار دهیم تا از این منبع درآمد برای ورزش هندیجان خرج کند و ورزش شهرستان را برای سال‌های آینده بیمه کند که در این راستا شجاعت فرماندار هندیجان در جهت کمک به ورزش و آینده‌نگری وی قابل تقدیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان همچنین اعلام کرد: تکمیل استخر سرپوشیده از اولویت‌های ورزش هندیجان است.

کیانی‌زاده خاطرنشان کرد: درصدد هستیم فضاهای اختصاصی ورزشی بیشتری را در استادیوم تختی ایجاد کنیم که از جمله احداث زمین چمن مصنوعی در مجموعه استادیوم، بازسازی پیست دو ومیدانی، تجهیز نورافکن‌های استادیوم، احداث ساختمان برای اداره ورزش و جوانان هندیجان همچنین تعویض کفپوش و اضافه شدن بالابر برای سالن بصیرت هندیجان جنوبی که با اضافه شدن بالابر مشکل پروزکنورهای سوخته شده این سالن هم برطرف خواهد شد.

اما با گذشت حدود یک سال این وعده‌ها در حد همان حرف باقی مانده و هیچکس هم پیگیر این مصوبات نشده است.

با این تصمیم که حواشی زیادی هم به‌وجود آمده بود ورزش دوستان انتظار رقم خوردن تصمیم‌های تازه برای ورزش شهر را از این منبع داشتند اما پس از سپری شدن این مدت، هنوز مواردی مانند مشخص نشدن اعضای هیئت امنا و تعیین بودجه نهایی برای کمک به ورزش در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد و این موارد باعث دل آزردگی بسیاری از ورزشکاران و ورزش دوستان را فراهم کرده است.

اگر چه تغییر و جابه‌جایی امری طبیعی است و هر مسئولی روزی باید منتظر جابه‌جایی باشد اما باید آنچه در مدیریت‌ها مورد توجه قرار گیرد، ابتکار عمل، خلاقیت و نوآوری باشد.

از جمله مشکلات ورزش هندیجان را می‌توان در کمبود امکانات ورزشی، نبود انگیزه کافی، عدم مدیریت مناسب، عدم پیگیری مستمر و حمایت مسئولان شهرستان از جوانان و ورزش دانست و درخواست می‌شود از مسئولان استان و شهرستان که فکری به حال و روز ورزش این شهر بکنند.

در مورد استخر سرپوشیده هم باید بگوییم بعد از گذشت سال‌ها هر زمان که چشم می‌گردانیم سه کارگر را مشاهده کرده که بر بلندای آن ایستاده و مصالح را جابه‌جا می‌کنند و این نشان می‌دهد که این پروژه همچنان اندر خم یک کوچه است!

با این تفاسیر، اهالی ورزش هندیجان از مسولان شهرستان و استان انتظار دارند مشکلات و معضلات ورزش را پیگیری کنند و شور و نشاط را به دنیای ورزش هندیجان برگردانند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری دز نیوز دات نت، تاریخ انتشار 5 دی 1394، کد مطلب: 163733: آدرس سایت: www. deznews.net

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین