پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۴۱۳۰۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
فرماندار قدس با توجه به کمبود سرانه فضای ورزشی این شهرستان گفت: مسئولان شهرستان وعده های وزیر ورزش و جوانان را در خصوص احداث زمین چمن مصنوعی و تکمیل خانه کشتی پیگیری می کنند.

شعار سال: نورمحمد فردی صبح یکشنبه در نشست مشترک با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران و رئیس اداره متبوع در قدس اظهار داشت: این شهرستان به لحاظ سرانه فضای ورزشی بسیار محروم و ضعیف است که مشکلات در سفر وزیر ورزش به شهرستان عنوان شد و ایشان نیز وعده احداث یک زمین چمن مصنوعی احداث و تکمیل خانه کشتی قدس را به مردم و مسئولان داد.

وی خظاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: متاسفانه در این مدت که از سفر ایشان گذشته و به دلیل عدم اعتبار کافی هیچ یک از این وعده ها محقق نشده و بنده به عنوان فرماندار به همراه نماینده مردم در مجلس بشدت پیگیر این موضوع هستیم و از شما نیز انتظار می رود در این مورد با مسئولان شهرستان همکاری کنید، همچنین چندین پروژه نیمه تمام در هفت جوی وجود دارد که تقاضا می شود در خصوص تکمیل آنها اقدام شود.

نماینده عالی دولت در قدس ادامه داد: مسئولان شهرستان در امر ورزش بسیار کوشا هستند و از هیچ کمکی به ورزش و ورزشکاران دریغ نمی کنند، یکی از اقداماتی که امسال صورت گرفته است برگزاری بازی فوتبال بین دو تیم پیکان و فجر شیراز در ورزشگاه 25 هزار نفری قدس بود که بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: پس از برگزاری این مسابقه طی توافق مسئولان استادیوم و تیم پیکان قراردادی چهارساله به امضا رسید که بر اساس آن بزودی بازی های لیگ در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: جشنواره فرهنگی ورزشی فجر سال گذشته با شکوه و بسیار منظم برگزار شد که منجر به تقدیر از اداره ورزش و جوانان شهرستان شد و فرمانداری نیز آماده همکاری با مسئولان ورزش است.

در ادامه جلسه مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران اظهار داشت: با توجه به نزدیکی دهه مبارک فجر و زمان برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی فجر، جلسات متعدد در شهرستانهای استان تهران برگزار می شود تا با هماهنگی هرچه بیشتر بر شکوه این مسابقات افزوده شود.

محمدحسین نژادفلاح افزود: این جشنواره با حضور 50 هیئت ورزشی فعال شهرستان و با شرکت بالغ بر 700 ورزشکار در تاریخ هفتم بهمن ماه آغاز می شود و طی آن 40 رشته ورزشی به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: به منظور پیگیری تحقق وعده های وزیر ورزش نیز درخواست می شود نامه ایی با امضای فرماندار و نماینده مردم در مجلس به اداره کل ورزش استان ارسال شود تا به وزیر انتقال دهیم، همچنین در خصوص پروژه های نیمه تمام در سال آینده با توجه به بهبود وضعیت بودجه می توان نسبت به تکمیل آن ها اقدام کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها، تاریخ انتشار 22 دی 93 ، کد مطلب:: www.shahriariha.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین