پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۱۰۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
ریزش ساختمان‌های غیر مجاز در حال احداث در شهرک احمدیه خلازیر (منطقه ۱۹) متاسفانه تبدیل به تراژدی پایتخت شد. از ابتدای صبح یکشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ و در اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر برخورد با ساخت و ساز‌های غیرقانونی، واحد‌های انتظامی فرماندهی تهران بزرگ به جهت پشتیبانی از عوامل شهرداری تهران در محله خلازیر منطقه ۱۹ تهران حاضر شدند. در زمان اجرای تخریب، یکی از واحد‌های غیرمجاز و عدم رعایت نکات ایمنی، تعداد ۵ ساختمان همجوار دچار تخریب شد که بر اثر آن تعداد ۴ نفر از پرسنل انتظامی و دو نفر از پرسنل شهرداری در زیر آوار ساختمانی گرفتار شدند. با تلاش‌های آتش نشانی، دو تن از عوامل انتظامی از زیر آورار بیرون آورده شدند.

شعارسال: در فرایند تخریب ساختمان‌های غیرمجاز ساخته شده در خیابان شکوفه غربی، شهرک احمدیه (محله خلازیر) و در حین عملیات تخریب، شش تن از عوامل انتظامی و شهرداری در زیر آوار ماندند و چهار تن از آن‌ها مصدوم و دو نفر از عوامل انتظامی (سرهنگ یزدان سلیمان آبادی، رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ و سرگرد حسین اسماعیلی از پرسنل پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ) جان خود را ازدست دادند. (تعداد مصدومان حادثه ۱۱ نفر گزارش شده و شش نفر مورد اشاره در زیر آوار مانده اند).

ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر از طریق تماس تلفنی با قاضی محمد مهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای جنایی ریزش چند دستگاه ساختمان را در حوالی شکوفه غربی گزارش کردند. ساعت ۱۲:۲۴ ظهر یکشنبه حادثه ریزش ساختمان به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و درپی آن، شش ایستگاه آتش‌نشانی به همراه عوامل گروه‌نجات به همراه چند دستگاه جرثقیل و تجهیزات آواربرداری در محل حادثه اعزام شدند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران پس از اطلاع از فرو ریختن ساختمان‌های غیرمجاز در منطقه ۱۹، با حضور در محل حادثه از جزئیات امدادرسانی و آواربرداری اطلاع پیدا کرد.

مرگ در خلازیر منطقه ۱۹

مرگ در خلازیر منطقه ۱۹

مرگ در خلازیر منطقه ۱۹

مرگ در خلازیر منطقه ۱۹

مرگ در خلازیر منطقه ۱۹

مرگ در خلازیر منطقه ۱۹

مرگ در خلازیر منطقه ۱۹

مرگ در خلازیر منطقه ۱۹

مرگ در خلازیر منطقه ۱۹

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعارسال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین