پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۱۶۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
اینکه یک رویدادی بوجود بیاید و جوگیر شوی و رجز بخوانی ، حرکات و رفتار زیبنده و موثر در جامعه جدید نیست. سخنگوی شورای شهر تهران بعد از ماجرای خلازیر گویا جوگیر شده و بیان داشته با هرگونه ساخت و ساز غیرقانونی برخورد و از این پس سازندگان بناهای غیرمجاز خواب راحت نخواهند داشت. خدمت این عزیز بزرگوار عرض می کنیم که ، با تعدد تفسیری قوانین، بروکراسی ناکارآمد، امضای طلایی و فساد ، هرکاری در شهرداری تهران ممکن است آقای نادعلی .

شعارسال: علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از برج میلاد در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه چند روز گذشته خلازیر گفت: روز گذشته در جلسه شورای شهر تهران به این موضوع پرداخته شد و آقای چمران رئیس شورای شهر و سایر اعضا از برخورد قانونی با سازندگان بنا‌های غیرمجاز حمایت کردند.

با تعدد تفسیری قوانین، بروکراسی ناکارآمد، امضای طلایی و فساد ، هرکاری در شهرداری تهران ممکن است آقای نادعلی

وی ادامه داد: همچنین شهرداران کلانشهر‌ها در نامه‌ای به رؤسای قوا خواستار جرم‌انگاری در ساخت‌وساز‌های غیرمجاز شدند.

نادعلی با تأکید بر این موضوع که ۵ نفر در حادثه خلازیر جان خود را از دست دادند، گفت: مراسم تشییع شهدای پلیس امروز برگزار شد و مسؤولین پلیس به جد اعلام کردند با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می‌کنند و شورا و شهرداری هم در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند.

به گفته نادعلی، سازندگان غیرمجاز از این پس نمی‌توانند خواب راحت داشته باشند و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می‌کنیم.

وی در بخش دیگر سخنانش در خصوص آسیب‌های اجتماعی در تهران، گفت:‌کاهش آسیب‌ها در دستور کار است و با تشکیل قرارگاه اجتماعی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

عضو شورای شهر تهران به موضوع جمع‌آوری معتادین متجاهر اشاره کرد و گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌هایی در قرارگاه صورت گرفت؛ سایر دستگاه‌ها هم در این زمینه مسؤولیت دارند و همچنین قرار است مسوولین شهری در خصوص کار‌هایی که در راستای کاهش آسیب‌ها انجام داده اند گزارشی در شورا ارائه کنند.

***

برخی از کاربران فضای مجازی به حرف شهردار تهران(زاکانی) در خصوص حادثه خلازیر و ادامه دار بودن تخریب ساختمان‌های ناایمن با قدرت ، همچنین صحبت آقای نادعلی ، با طنز شکست از دشمن فرضی، طنز بربره پاسخ داده و با انعکاس کلیپ به عبارت نمایی از جنگ با قدرت با ساختمان های ناایمن توسط شهرداری ، اشاره کرده اند.

تعداد بازدید : 3

 

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت گسترش، تاریخ انتشار: 18مرداد1402، کدخبر: 303064، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین