پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
وقوع هر حادثه‌ای مسلما با نشانگانی خاص همراه بوده و نشانه شناسی می‌تواند بستر را برای افق گیری‌های روشن‌تر فراهم کند. انعکاس تصویری ورزشی از روز پدر، مسلما نشانگانی برای تقویت مشارکت پذیری‌های اجتماعی و کم رنگ کردم برخی از حوزه‌های ایدئولوژیک و سیاسی است. گام دوم انقلاب، مسلما روش‌های خاص خودش را نیاز دارد.
شعار سال: دیوارنگاره‌ی تازه میدان ولیعصر به مناسبت روز پدر طراحی و نصب شده است. این دیوارنگاره با ایده‌ای جذاب، سراغِ صحنه‌ی بوسه زدنِ امیر عابدزاده بر دست پدرش رفته است.

در بازی ایران و عراق که پنجشنبه ۷ بهمن برگزار شد، امیر عابدزاده دروازبان تیم ملی فوتبال کشورمان بود. با پیرزی ایران بر عراق،صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی شد.

در پایان این بازی و در حالی که جشن صعود تیم ملی به جام جهانی برپا شده بود، امیر عابدزاده در مقابل پدرش احمدرضا عابدزاده زانو زد و بر دستان پدرش بوسه زد.
دیوار نگاره ولیعصر و نشانگان ارتقای مشارکت‌ها
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۲۵ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر:۲۶۶۲۸۴۷، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین