پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۶۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲
شهردار یزد کمبود سرانه‌‌ تفریحی و تفرجی را یکی از مشکلات اصلی شهر یزد دانست و اذعان کرد: تمام مجموعه شهرداری یزد بسیج شده است تا این کاستی‌ها را برطرف کند.

شعار سال: مهدی جمالی‌نژاد ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه به‌ویژه ولادت باسعادت قائم آل محمد (عج)، گفت: اعیاد فرخنده زیادی را در ماه مبارک شعبان پشت سر گذاشتیم و ایام بزرگی چون روز معلم را در پیش روداریم که همه این روزها نویدبخش خبرهای خوب در شهر است.

وی ادامه داد: بحمدالله برنامه‌های بسیار سازنده و مناسبی را در شهر داشتیم که به یاری خداوند تداوم این برنامه را شاهد خواهیم بود، پروژه‌های بسیار مناسبی از سوی شهرداری یزد در شرف اقدام است که بنده به همشهریان گرامی این نوید را می‌دهم که در آینده‌ای نزدیک پروژه‌های زیرساختی در یزد آغاز خواهند شد.

شهردار یزد از کلنگ زنی پروژه دو زیرگذر آرمان و 63 خبر داد و تصریح کرد: تلاش شهرداری یزد تنها بر اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف نبوده و همواره سعی داشتیم رویدادهای فرهنگی بسیار مناسبی را در شهر داشته باشیم.

جمالی نژاد، اقدامات و برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد را بسیار مناسب برشمرد و تصریح کرد: نگاه ما معطوف به حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در یزد بوده و همه تلاش ما بر آن است که لبخند را بر لبان همشهریان گرامی بنشانیم.

وی در پایان کمبود سرانه‌‌ تفریحی و تفرجی را یکی از مشکلات اصلی شهر یزد دانست و اذعان کرد: تمام مجموعه شهرداری یزد بسیج شده است تا با فراهم آوردن محیط‌های مناسب تفریحی و فرهنگی، این کاستی‌ها را برای مردم یزد به‌ویژه نسل جوان برطرف کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 12 اردیبهشت 97، کد مطلب: 13970212000039: www.yazd.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
واقعا ای کاش که شهرداری استان ما هم به این اندازه به گردشگری استان مون اهمیت می داد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین