پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
چاپخانه تمام اتوماتيک با حضور علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اصفهان رونمايي شد.

شعار سال: علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، در آيين افتتاح چاپخانه تمام اتوماتيک اصفهان با اشاره به‌ اين که در آينده نزديک رونق اقتصادي در کشور خواهيم داشت، گفت: در سال‌هاي گذشته هر چند درآمد نفت ما کم شده، اما در اثر تلاش و سخت‌کوشي همه صنعتگران و کارآفرينان صادرات غيرنفتي در حد 50 ميليارد دلار به وقوع پيوست که در تاريخ کشور بي سابقه بوده و مطمئن باشيد که به تدريج وابستگي به نفت در کشور کم مي‌شود.

وي اظهار داشت: آنچه که به آن اقتصاد مقاومتي مي‌گوييم و رهبر معظم انقلاب اسلامي به آن تاکيد کرده است اجراي سياست‌هاي کلان اقتصاد مقاومتي است و اقتصاد رياضتي نيست.

وي خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتي مبتني بربومي‌سازي، تکيه برتوانايي ها و قدرت‌هاي ذاتي ما با بهره‌گيري از علم و تکنولوژي است.

جنتي، با تاکيد بر اين که اقتصاد مقاومتي اقتصادي متکي بر توانمندي‌ها و قدرت‌هاي ذاتي خودمان است، گفت: با بهره‌گيري از علم و تکنولوژي و بدون وابستگي به دنياي غرب در طول سال‌هاي اخير قدم‌هاي خوبي برداشته شده است که افتتاح اين واحد چاپخانه بزرگ يکي از همين گام‌هاست.

وي با بيان اين که در گذشته محصولات اين واحد از خارج مي‌آمده و ما مجبور به پرداخت ارز بوده‌ايم، افزود: امروز اين مشکل و دغدغه را بر طرف کرديم و بسياري از نيازها را خودمان برطرف خواهيم کرد.

وي خاطرنشان ساخت: آينده بسيار نويد بخشي را براي کشور مي‌بينم و با همين استعدادها و توانمندي‌ها اگر با تدبير عمل کنيم آينده خوب و روشني خواهيم داشت.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: همانطور که در سياست خارجي ملاحظه شد که جمهوري اسلامي در برابر قدرت‌هاي جهاني موفق بوده است و ظرف 22 ماه مذاکره فشرده حرف خود را به کرسي نشاند، در زمينه‌هاي اقتصادي و صنعتي نيز اين دوره گذار را خواهيم گذراند و خواهيم توانست کشور را به سمت کشوري توسعه يافته سوق دهيم.

جنتي، با بيان اين که بعضي از کشورها پيشرفت‌هاي صنعتي کرده‌اند اما توسعه اخلاقي و سياسي ندارند تصريح کرد: اين کشورها دچار انحطاط فرهنگي و خانوادگي شده‌اند و مشکلات فراواني دارند اما تلاش ما اين است در هر سه زمينه سياست، اقتصاد و فرهنگ رشد و تعالي داشته باشيم.

وي ايران را بزرگ‌ترين قدرت منطقه خواند و افزود: اميدورام مشکلات اقتصادي و تورم در کشور نيز حل شود و با همدلي و همزباني که رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند آينده درخشاني براي فرزندان اين مرز و بوم رقم بزنيم

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری موج، تاریخ انتشار جمعه 17 مهر 1394، کد مطلب:- : www.mojnews.com


نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین