پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مجموعه مقالات در مورد آیت‌الله غلامرضا یزدی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و در قابل کتاب فاتح قلوب رونمایی شده است.

شعار سال: حجت‌الاسلام سید محمد شریفحسینی کوهستانی، شامگاه پنجشنبه در کنگره ملی بزرگداشت حاج شیخ غلامرضا یزدی گفت: روایات معصومیت علیه‌السلام علمای ربانی به‌عنوان تقدیر از عالمان در حقیقت تکریم خداوند است و همگی از آیات قرآن و روایات معصومین (ع) استخراج می‌شود.

وی ادامه داد: یک سال پیش فراخوان مقالات تحقیقاتی در سطح کشور و استان توزیع و در نتیجه آن مقالاتی متعدد از این مقالات به دبیرخانه کنگره ارسال شد، بسیاری از این محققین جوان بودند که نشان از علاقه قشر جوان به این عرصه است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: شاید برخی در استان و کشور از شخصیت علمی آیت‌الله شیخ غلامرضا یزدی باخبر نبودند ولی امروز با معرفی درست این عالم ربانی از سوی علمای متعدد در کشور و استان، جایگاه علمی برجسته ایشان نیز بر همگان آشکارشده است.

حسینی کوهستانی اذعان کرد: مجموعه مقالات در مورد آیت‌الله غلامرضا یزدی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته و در قابل کتاب فاتح قلوب رونمایی شده است.

وی در پایان گفت: از تمام افراد و نهادهای دخیل در برگزاری این کنگره سازنده تشکر کرده و از درگاه خداوند متعال خواستارم تا توفیق شناخت علما و نیز قرار گرفتن درراه آن‌ها را به ما عنایت بفرماید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 20 اردیبهشت 97، کد مطلب: 13970220000912: www.yazd.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
چقدر این استان یزد مرجع علمی و فقید داره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین