پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۹۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
عضو شورای اسلامی شهر سنندج گفت: اجرای طرح ساماندهی دستفروشان نیازمند تعامل و همفکری دو جانبه است و بدون تعامل و همکاری دستفروشان با مجموعه شهرداری اجرای این طرح امکان‌پذیر نیست.
شعار سال: عضو شورای اسلامی شهر سنندج گفت:  اجرای طرح ساماندهی دستفروشان نیازمند تعامل و همفکری دو جانبه است و بدون تعامل و همکاری دستفروشان با مجموعه شهرداری اجرای این طرح امکان‌پذیر نیست.

سیدغریب سجادی صبح امروز در نشست با جمعی از دستفروشان که با هدف آشنایی دستفروشان با نحوه اجرای طرح ساماندهی دستفروشی در سنندج و با حضور تعدادی از اعضای شورای شهر و معاونین شهرداری در مسجد ملاویسی برگزار شد، اظهار کرد: امروزه پدیده دستفروشی ناشی از رکود در بخش اقتصادی در اکثر شهرها وجود دارد.

وی  بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اعضاء شورای شهر و مدیران شهرداری بحث ساماندهی دستفروشان سطح شهر است.

وی گفت: اجرای طرح ساماندهی دستفروشان نیازمند تعامل و همفکری تمامی دستفروشان با مجموعه شهرداری است و در سایه این تعامل دوجانبه قطعاً این طرح موفق خواهد شد.

سجادی افزود: قطعاً نواقص اجرای طرح ساماندهی دستفروشان با همفکری و تعامل  و مرور زمان رفع خواهد شد.

وی عنوان کرد: تمامی مسئولان از وضعیت بیکاری و رکود اقتصادی حاکم بر جامعه اطلاع دارند و مجموعه مدیران شهرداری و شورای شهر سعی دارند در کمال احترام و ادب با دستفروشان نسبت به اجرای این طرح اقدام کنند.

در ادامه این جلسه سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج  گفت: شهرداری یک نهاد کاملا مردمی است و تمامی هزینه‌های اداره شهر را هم خود مردم پرداخت می‌کنند.

تورج سلطنت‌پوری بیان کرد:  تمامی شهروندان دارای حق و حقوق یکسان هستند و شهرداری موظف است حقوق شهروندان را رعایت کنند.

وی افزود: معضل دستفروشی در تمام دنیا رواج دارد که نحوه و شکل آن در بسیاری از شهرها کاملا متفاوت است.

سلطنت‌پوری عنوان کرد: از ابتدای فعالیت شورا و شهرداری در دوره پنجم یکی از مهم‌ترین  اولویت بحث اجرای طرح ساماندهی دستفروشان است.

وی تصریح کرد: جلسات مختلفی با سازمان‌ها، نهادها و همچنین نمایندگان دستفروشان برگزار شده و از چندین شهر که در این راستا موفق عمل کرده بودند بازدید هم بعمل آمد.

سلطنت‌پوری تاکید کرد: اجرای طرح ساماندهی دستفروشان خواسته تمامی شهروندان است و با تمام توان در راستای اجرای موفق این طرح در سایه تعامل با دستفروشان اقدام خواهیم نمود.

وی ابراز امیدواری نمود در آینده نزدیک با تشکیل هفته بازارها و شب بازار بتوانیم  نسبت به اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در سطح شهر گام برداریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970224000085 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
خوب بیاید و برای این ها بازار هایی ساخته بشه تابتونن با امنیت شغلی بیشتر فروشندگی کنن
ا.ف75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
باید برای اونها بازار هایی به صورت سرپوشیده ایجاد شود و از دستفروشان هزینه روزانه گرفته شود
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین