پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۰۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
دکتر محسن مهرعلیزاده در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بر تبعیت از رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و ایجاد فضای وحدت و یکپارچگی و صفا و صمیمیت بمنظور خنثی نمودن نقشه‌های شوم قدرت‌های سلطه گر و استحکام بخشی پایه های یادگار ارزشمند امام راحل یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
شعار سال: دکتر محسن مهرعلیزاده در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بر تبعیت از رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و ایجاد فضای وحدت و یکپارچگی و صفا و صمیمیت بمنظور خنثی نمودن نقشه‌های شوم قدرت‌های سلطه گر و استحکام بخشی پایه های یادگار ارزشمند امام راحل یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
استان اصفهان، متن پیام استاندار اصفهان بدین شرح می باشد:

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری یگانه دوران حضرت امام خمینی (ره) بر مبنای حکومت علوی و با پشتوانه وحدت و بیداری مردم مسلمان ایران و به برکت خون شهدا و دلاوریهای مردم غیور ایران به ثمر نشست. به گونه ای که مقام معظم رهبری در این خصوص می فرمایند: «این انقلاب بدون نام خمینی در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست». و روزی که روح خدا به خدا پیوست، ملت غیور ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند و جهان در شکوه و ارادت ملت به ولایت و آیین بدرقه رهبر عزیز خویش حیران شد ...

امام خمینی(ره) با رفتار علمی و عملی خویش به ملت های مستضعف و تحت ستم، قدرت ایستادگی در برابر ظلم بخشید و با عزمی راسخ و با تبیین راه درست و تاکید بر وحدت و همدلی، قدم در طریق اهل البیت عصمت و طهارت گذاشت و امروز که دشمن برای نفوذ به بدنه انقلاب و عملی سازی نیات شیطانی خود به دنبال اختلاف افکنی و دو قطبی نمودن جامعه اسلامی می باشد؛ بایستی با تبعیت از رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب با ایجاد فضای وحدت و یکپارچگی و صفا و صمیمیت همچون همیشه نقشه‌های شوم قدرت‌های سلطه گر را خنثی نمود و بر استحکام پایه های یادگار ارزشمند امام راحل یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزاییم.

نیمه خرداد نیز یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در دفاع از ارزش های اسلامی و ولایی است که به رهبری امام خمینی (ره)، حماسه ای تاریخی رقم زدند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلام محمدی (ص) همواره جاودان و ماندگار باشد.

اینجانب ضمن گرامی داشت لیالی قدر و یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی رهروان ولایت بخصوص مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان اصفهان تسلیت و تعزیت عرض می کنم. امیدوارم با پاسداری از آرمان های والای بنیان گذار انقلاب و خون پاک شهدا، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سرافرازی آن تلاش نماییم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 12 خرداد 1397، کدخبر: 713653 ، www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین